Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nammie schreef:Thanks!
Gaan deze oefeningen automatisch goed?
Ik weet bv dat ik niet zover moet gaan dat ze haar hoofd gaat kantelen , want dan heeft het niet het goede effect. Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?
masja schreef:Je paard als studie case aanmelden lijkt mij ook een goed plan! Ondanks dat er jonge studenten aan werken zal er een ervaren behandelaar bij zijn. Dan krijgt ze toch een behandeling, maar kost het jullie niets.
Er zijn verschillende therapieen en opleidingscentra die je hiervoor aan kunt schrijven. Je zult er waarschijnlijk alleen wel naar toe moeten reizen.
Succes!
fjordnina schreef:masja schreef:Je paard als studie case aanmelden lijkt mij ook een goed plan! Ondanks dat er jonge studenten aan werken zal er een ervaren behandelaar bij zijn. Dan krijgt ze toch een behandeling, maar kost het jullie niets.
Er zijn verschillende therapieen en opleidingscentra die je hiervoor aan kunt schrijven. Je zult er waarschijnlijk alleen wel naar toe moeten reizen.
Succes!
Bij het equine studie centrum studeren mensen vanaf 18 jaar. De meesten zijn echter volwassenen die graag een eigen praktijk op willen zetten/al hebben en deze methode als hoofd of aanvullend onderdeel van hun werk toe willen gaan passen. Of je er naartoe moet of dat zij bij jou aan huis komen is persoonsafhankelijk. Zie: http://www.equinestudiecentrum.nl