[AR] Coco Chanel @work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Emma_Jane

Re: Coco Chanel @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:19

Wat een leuke tuig!! Ziet er leuk uit

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:27

Dat tuigje herken ik, ziet er leuk uit! Mijn palomino ruintje moest eraan geloven en heeft hetzelfde tuig :D

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:29

Leuke foto's !! En, hier nog iemand met hetzelfde tuig hihi ! :D

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 23:35

Dankjullie wel! Haha het tuigje valt goed in de smaak bij de bokkers. :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:34

Natuurlijk een heel kleurig tuigje, leuk, ja. Veilig is natuurlijk de vraag. Vraag me altijd af wat de kwaliteit van deze dingen is, volgens mij houdt dat niet over. Zie ik nu trouwens goed dat je een knoop in je strengen hebt? Lijkt me ook niet bevorderlijk voor je tuig. Daarnaast zijn je strengen te lang, want je pony trekt nu met z'n schoftje (dat kun je zien want de lichtogen worden naar achter getrokken). En dat is niet de bedoeling, je pony moet juist met z'n borst, via de strengen, trekken. Ik zou dat iig wel aanpassen!

Veel men plezier nog verder :)

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 13:31

Leuk tuig, saat super bij dat zwart :) leuke foto's!

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 19:20

Maartje1990 schreef:
Natuurlijk een heel kleurig tuigje, leuk, ja. Veilig is natuurlijk de vraag. Vraag me altijd af wat de kwaliteit van deze dingen is, volgens mij houdt dat niet over. Zie ik nu trouwens goed dat je een knoop in je strengen hebt? Lijkt me ook niet bevorderlijk voor je tuig. Daarnaast zijn je strengen te lang, want je pony trekt nu met z'n schoftje (dat kun je zien want de lichtogen worden naar achter getrokken). En dat is niet de bedoeling, je pony moet juist met z'n borst, via de strengen, trekken. Ik zou dat iig wel aanpassen!

Veel men plezier nog verder :)

Klopt daar ben ik al op gewezen! Ik ga dat veranderen. :j
De kwaliteit is uitstekend hoor, ik heb het ruim een jaar, en het ziet er nog uit als nieuw, op de vlekken na dan. Wordt goed onderhouden etc. Bedankt voor de tips!

Ook bedankt voor de leuke reacties allemaal! <3