Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:Kan ik me ook dood aan ergeren op wedstrijden of als je ritten maakt, van die stoere types die de regels aan hun laars lappen. HEb het ook vaak genoeg fout zien gaan (paarden met wagen aan de kletter zonder menner erop e.d.) nou dan ben je dus knap de pineut als jij met je paard op hetzelfde veld bent....
Geen commentaar mogen leveren op een topic vind ik trouwens vrijwant waar heb je topics voor. Maar goed. Zal me verder inhouden.
Maartje1990 schreef:Edit: wat doen jullie dan met de leidsels? Laten jullie die gewoon op de wagen liggen? (helemaal link als de pony er vandoor gaat) Of zit er iemand op de wagen die de leidsels vast houdt? Vind ik ook erg link als de wagen half los zit en er dan iemand op zit. Of doen jullie die op z'n rug vastmaken (even de naam van die riem kwijt). En daar dan 'tijd aan verspillen' ipv je pony losmaken?
diesuus schreef:Er is toch een moment dat je hoofdstel afdoet en halster aan, als er nou net dan iets gebeurd!
Maartje1990 schreef:Oreo schreef:Ok, dan géén commentaar, maar kun jij me dan uitleggen waarom je het bewust op een gevaarlijke manier wilt doen?
Ten eerste, vind ik het niet zo gevaarlijk als dat er vaak over gesproken wordt, iig, niet met deze pony, verschilt uiteraard ook per paard. Ten tweede, het gaat, tot op zekere hoogte, niet anders. Ik heb niks om 'm aan vast te zetten, ik heb eigenlijk nooit iemand om mij te helpen.
KimD schreef:Jep, ik ben ook iemand die graag op het randje van de dood leeft.Dat is mede waarom ik hier op bokt nooit meer een AR-ITP open, er is altijd iets wat niet door de beugel kan. Vaak zijn het informatieve dingen maar vaak ook niet.
Ik doe nog wel meer gevaarlijke dingen als Blacky voor de koets staat, gelukkig kan ik met mijn eigen pony lezen en schrijven en kan er op vertrouwen dat hij doet wat ik hem vraag.![]()
Ik begrijp je punt wel hoor!
Maartje1990 schreef:Ah, nee, ik vind niet dat ik levensgevaarlijk bezig benverkeerd geformuleerd, was ook grappend/sarcastisch bedoelt
. Maar volgens sommige (vele op bokt) worden over dit soort dingen vaak gezegd dat het levensgevaarlijk is. Stel dat mijn haflinger met haar huidige gedrag op een leeftijd was dat ze kon worden ingespannen (ze is nog maar een jaar) Dan zou ik het wél levensgevaarlijk vinden, beest kan nog amper stil staan en schrikt van alles. Maar met deze pony, nee vind ik het niet levensgevaarlijk, anders zou ik het niet doen op deze manier!
Maartje1990 schreef:Dus nogmaals, graag geen commentaar dat het gevaarlijk is. Kom eerst een keer mee dan.