longeren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 18:31

XNavrant schreef:
Je paard is 'gewoon' scheef. Dit betekent dat zij die kan niet op kán, net zoals jij (waarschijnlijk) niet met rechts of links kan schrijven ;). Wat zou jij doen als je tot iets gedwongen wordt dat jou fysiek gezien niet lukt? Als ik haar was, zou ik ook van mij afslaan, of in sommige gevallen, gewoon omdraaien en de makkelijke kant doen.
Dit heeft niets met uittesten te maken, dit heeft te maken met signalen uiten die jij niet begrijpt. Probeer je wat meer te verdiepen in het longeren, niet gemeen bedoeld, maar zoals ik lees, kan je er niets van ;). Rijden kan je toch ook niet in 1 dag goed? Longeren is niet anders. Ik heb er zelf ook een les in genomen, ikweet niet of het mogelijk is, maar kan je er een deskundig (of een bekende in het longeren) erbij halen om te laten zien wat je moet doen? Het is namelijk niet een paars op een cirkel rondjes laten lopen. Lees eens de site door van marijke de jong, daar staat alles beter uitgelegd ;). Paardenbegrijpen.nl

Succes verder! Groetjes
Heb de eerste paar keer express de eigenaar erbij gelaten om te kijken en ze vond dat het gewoon goed gaat. Met rijden heeft ze aan deze kant geen last en heb vandaag weer gelongeerd en nu deed ze het zonder problemen, ik zei alleen nog maar 'gaaalop' en ze galoppeerde al aan. Waarschijnlijk was dit gewoon weer een van haar streken want dit heeft ze ook een keer gedaan met hoeven uitkrabben, opeens wou ze een voet niet meer optillen maar na drie dagen weer wel. Igg gaat het nu weer gewoon goed.