[AR] Pony gaat ineens uit haar dak.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Re: Pony gaat ineens uit haar dak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 17:25

Bedankt voor de tips, ik ga de dierenarts laten komen voor haar gebit (we hebben even gevoeld en we denken dat ze wel een haak heeft maar deze kan haast niet te maken hebben met het bit), ik zal dan gelijk vragen of het spierbevangen kan zijn.
Pony haar benen zijn netjes geslonken, bijna weer mooi dun, wondjes genezen goed.
Ik heb vandaag even "droog" gemend zonder kar, het tuig liet ze prima toe zelfs met oortjes naar voren. Even 10minuutjes geoefend op het stilstaan, waarbij ze eerst achteruit liep. Maar aan het einde bleef ze netjes stilstaan.
Ze loopt en draaft prima, niet kreupel of gevoelig.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:35

Hoe is het nu? Mag ook per pb hoor, groetjes,

xSCWx

Re: Pony gaat ineens uit haar dak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 20:55

Hey VHU, lief dat je het vraagt.
Ik ben elke dag aan het oefenen met stilstaan.
Het probleem lijkt hem te zitten in het mennen zonder oogkleppen.
Vandaag even een hoofdstel met oogkleppen geleend en dat ging al een stuk beter, ze staat ook elke keer achter zich te kijken anders. Daar zat een liverpool stang aan (ik men met een simpel bokkebitje) en ze ging prompt zeer fijn lopen.
Dus dat zijn 2 dingen die ik sowieso ga halen. 1 september is mijn dierenarts weer bereikbaar, dan laat ik sowieso de tanden controleren :)