Wauw wat zijn jullie toch een prachtig team, waar veel mensen nog van kunnen leren en geinspireert door kunnen worden! Eva vanuit het diepst van mijn hard krijg je alle respect met wat je allemaal al hebt berijkt!
Dankjewel allemaal! Ik ken Shilas nu dik 6 jaar maar écht bewust trainen van de oefeningen begon denk ik een kleine 5 jaar geleden, want toen wist hoe het heette en wat het inhield! We trainen verschillend, de ene week niks en alleen maar rijden en dan weer eens wel wat of juist veel... verschilt heel erg in welke bui we zijn of hoe 't weer meezit
Dankjulliewel!
xAnika
Geplaatst: 10-06-13 17:53
Wow Eva... Zo prachtig om naar te kijken.. Wat kan je nog meer zeggen dan PRACHTIG?
Wat een super gaaf filmpje en ben eigenlijk ook niet anders van je gewendt!haha Jullie hebben echt zo'n hechte band samen. Een TOPteam zijn jullie en heb echt bewondering voor je.
Wat heerlijk om naar te kijken! in 1 woord helemaal geweldig, ik heb veel filmpjes van jullie gezien en ik raak er ook niet op uit gekeken. Jullie hebben een hele bijzondere band! Super!!
juliedo24
Geplaatst: 11-06-13 20:34
Wauw mooi! Ik heb wel eens filmpjes gezien van je op youtube, wist niet dat je ook op bokt zat Die mag wel bij uitgelicht