ilsechanel schreef:emie_ke schreef:oke danku allemaalnu aleen nog schrik van de balk wegkrijgen
haha ja balken zijn zo eng :p
haha ik zou er graag me gaan springen dan moed hij wel kunnen galopeeren en niet meer bang zijn van de balk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Exito schreef:Misschien heb je iets aan deze foto, steun aan het bit is niet trekken in de mond oid, maar hem steun bieden door je paard meer bij je te houden en te helpen aan te springen en dan geleidelijk aan bij het oefenen van de galop en als dat ook steeds beter gaat, bouw je de druk af en kan je op een gegeven moment de teugels laten vieren en blijft je draver in galop.
[ Afbeelding ]
emie_ke schreef:jha ze een zadel wel maar hoofdstel niet ik hat er 1 maar die is te groot
Exito schreef:op de de foto was die aan het bokkenIk had een bericht getypt, en toen was ie weg![]()
Nah ja, dan maar opnieuw..![]()
Het bokken komt mij bekend voor. Houd in de gaten of dit komt uit het feit dat ie het moeilijk vind of dat hij vast zit in zijn lijf. Ik heb er in het begin ook een osteopaat bij gehad.
Op de 2de foto lijkt je paard wel wat stijf..