Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Neon schreef:jeetje.... half bokt was weer aanwezig hoor... en kan dus ook prima vertellen dat ts dingen verkeerd heeft aangepakt![]()
TS veel sterkte met het vertrouwen terug winnen van je paardjemet rust en geduld komt dit vast en zeker goed
als jij het niet vertrouwd om je paardje nog een keer voor de koets te willen zetten, moet je luisteren naar dit gevoel en het ook gewoon niet meer doen. Er zijn zat leuke dingen die jullie met je paardje kunnen doen... en wie weet heb je over een tijd wel weer het gevoel dat jullie het weer kunnen proberen.
Ik zie hier nergens dat TS echt 'de grond in wordt geboord' of dergelijke zaken.
Wel denk ik dat je dergelijke reacties kan verwachten, inderdaad voornamelijk bedoeld als tips en adviezen, aangezien TS er zelf voor kiest om het verhaal hier in een topic neer te zetten.
Alleen maar 'ach wat sneu', 'ach wat jammer' 'goh wat vervelend', heeft TS denk ik ook niets aan, toch?
Bepaalde dingen heb je toch echt wel zelf in de hand, en je kan vaak wel degelijk bepaalde voorzorgsmaatregelen nemen om de kans op ongelukken/misgaan van beleren zo klein mogelijk te maken, ondanks dat een ongeluk altijd in het spreekwoordelijke 'kleine hoekje' zit.
Als ik bijv. kijk naar de constructie van het zelf-gefabriceerde bitloze 'hoofdstel' van TS en het gebruikte materiaal, dan lijkt mij dit op voorhand al niet zo handig en stevig, ook al is het wel erg creatief bedacht. Niets mis mee om dat te zeggen dan, toch?
Edit: @ liekje20: heb alle reacties nog eens vluchtig doorgelezen, maar zie nergens 'afblaffende' reacties........ overdrijven is dan ook een vak hoor.......