Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vijftelgen schreef:Inderdaad de houten sulky's op de site waar jij naar verwijst zijn geveerd maar dan ontbreekt nog steeds de verstelbare zitting. Dit is in mijn ogen noodzakelijk om een sulky in goede balans te krijgen.
Bij een pony van 1 m kan makkelijk de caveletti of de HCA één-zitter.
Als je het geld er voor over hebt zou ik persoonlijk voor de één-zitter gaan, zeer comfortabele sulky.
Ken je niet iemand in Nederland die de sulky voor je kan ophalen bij HCA en dan vervolgens wil verzenden?
Misschien wil Andries van HCA de sulky ook wel verzenden. Zomervakantie naar Nederland?
liljebo schreef:hmmm scheelt toch wel wat... cavaletti heeft overigens 16 inch wieltjes en is dan wel 10 kilo zwaarder dan de HCA
Onderstel is niet zo duur, zag ik (slee)
Maarruh.. hij is wel in nl aardig wat goedkoper dan in zweden.
liljebo schreef:Ja meenemen dacht ik ook aan. Met Horseshop niet zo'n geweldige ervaringen helaas.
De cavaletti is dus idd goedkoper, maar de HCA trekt mij wel meer aan.... en de goedkoopste heeft dezelfde maat wielen als de cavaletti. Maar ja... kost wel dus wat meer...
En die kan ik misschien niet meenemen... weet niet of de HCA demonteerbaar is.
Ik zal de man eens een keer bellen.
Ik ben ook benieuwd
de goedkoopste HCA is ong 70 euro duurder dan de cavaletti als ik hem hier in zweden koop.