Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leuke kleur ook:) succes met je zelf overtuigen om eenstarters pas aan tevragen LS_fotos schreef:Ach moeten ze de bermen hier maar beter maken die zijn echt verrot gereden door de vrachtwagens en tractoren.
Bedankt allemaal! Ze word dit jaar 4.
Annickkii schreef:LS_fotos schreef:Ach moeten ze de bermen hier maar beter maken die zijn echt verrot gereden door de vrachtwagens en tractoren.
Bedankt allemaal! Ze word dit jaar 4.
Dus omdat ze de bermen niet goed op orde hebben, ga jij doodleuk op privé weiland van iemand rijden? Sorry maar de meeste boeren zullen dit echt niet gaan waarderen, heb je nog mazzel mee gehad, jij zou het ook niet leuk vinden als ze op jou terrein rond rijden terwijl het je broodwinning is toch?
Maar dat terzijde, leuke combi en erg leuke pony.
maar wat een leuke combi zeg!! Is het misschien een idee (ben niet zo in het mennen hoor, maar wel stage gelopen met tuigpaarden en heb mijn menbewijs
)Om een 'gewoon' bitje te gebruiken dus zonder hefboomwerking? Zo sterk zal zo'n kleintje niet zijn en ik denk dat ze er dan niet zo achter kruipt. Zie het wel vaker met shetlanders, die hebben ook gewone hoofdstelletjes om zonder oogkleppen, kun je het hoofd ook veel beter zien vind ik persoonelijk mooier en leuker voor het paard.