Bijna 4-jarige Esmee aan de dubbellonge

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morris

Re: Bijna 4-jarige Esmee aan de dubbellonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:41

Echt heel gaaf Fieke!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 00:57

ITP -> TVG-ITP

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 09:55

Mooie merrie !! Super dat je zoveel geduld hebt gehad en echt hebt gewacht tot 4 jaar met opstappen, alleen maar beter voor de groei. Ik had toen mensen die al veel eerder riepen, je moet er lekker op gaan, nu is alles nog week en is ie nog niet sterk ??!! Pfff dat was "juist" de reden dat ik echt heb gewacht. In het voorjaar 4 jaar, beetje wennen aan zadel en gewicht en hup lekker weer een paar maanden het land op om dat maar eens te verwerken, hup in de kudde voor verdere bijschaving van de opvoeding *D en nog even lekker verder door groeien :j

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 09:59

room10 schreef:
Mooie merrie !! Super dat je zoveel geduld hebt gehad en echt hebt gewacht tot 4 jaar met opstappen, alleen maar beter voor de groei. Ik had toen mensen die al veel eerder riepen, je moet er lekker op gaan, nu is alles nog week en is ie nog niet sterk ??!! Pfff dat was "juist" de reden dat ik echt heb gewacht. In het voorjaar 4 jaar, beetje wennen aan zadel en gewicht en hup lekker weer een paar maanden het land op om dat maar eens te verwerken, hup in de kudde voor verdere bijschaving van de opvoeding *D en nog even lekker verder door groeien :j

Dat is inderdaad hier de planning, straks erop en als ze het allemaal goed oppakt in augustus weer lekker een maand vrij!

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:59

Fiek, prachtige foto's en wat loopt ze heerlijk gedragen en los door haar lijf! En wat al gezegd is, als dat van nature al zo is en met zo een sterk achterbeen, tsja, dan gaan jullie het gewoon ver schoppen! Dat komt vast en zeker goed! En het moment supréme dat je er op gaat, daar wil ik wel heel graag bij zijn!! Neem ik mijn video camera mee.
Lekker doorgaan zo!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 20:36

Reformer schreef:
Fiek, prachtige foto's en wat loopt ze heerlijk gedragen en los door haar lijf! En wat al gezegd is, als dat van nature al zo is en met zo een sterk achterbeen, tsja, dan gaan jullie het gewoon ver schoppen! Dat komt vast en zeker goed! En het moment supréme dat je er op gaat, daar wil ik wel heel graag bij zijn!! Neem ik mijn video camera mee.
Lekker doorgaan zo!

Wie weet Sab, wil er geen groot publiek bij.....en heb pas al leuk vliegend op de film gestaan :+ .

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:53

Hee Fieke, ze heeft toch wel gebokt hè? Ik zie namelijk geen foto met een bokkende Esmee ;-)
Ik weet wel dat ze het kan hoor :o

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 20:55

Morris schreef:
Hee Fieke, ze heeft toch wel gebokt hè? Ik zie namelijk geen foto met een bokkende Esmee ;-)
Ik weet wel dat ze het kan hoor :o

Maar 1x die dag, en dat stelde weinig voor....was omdat ze ergens van schrok. Erg netjes dus aangezien er elke paar minuten een sneeuwlawine van het dak van de stal ernaast af kwam zetten. Druk het ook gelijk de kop in, heb genoeg bokken van haar mamma om mijn oren gehad. Vandaag helemaal niks, brave pup! Terwijl er nu echt ijs van het dak kwam schuiven. Kreeg ze wel een extra mooi achterbeen van!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:58

Ja, dat achterheen zag ik, ziet er veelbelovend uit! Ze ziet er enthousiast uit.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 21:00

Ja, super looplustig inderdaad, fijn, beter dan een trapzak!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:01

Eens! Het karakter en de wil om te werken is heel fijn als dat goed zit.

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:03

Twinklebel schreef:
Reformer schreef:
Lekker doorgaan zo!

Wie weet Sab, wil er geen groot publiek bij.....en heb pas al leuk vliegend op de film gestaan :+ .

Wie wil er nou geen filmmateriaal van de eerste keer op haar eigen gefokte project! Ik heb ook nog video's van mij en Sjouk maar die zijn ook niet openbaar hahaha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 23:31

Deze stond er nog niet tussen, check dat achterbeen...
Afbeelding

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:45

Mooi dier! :) Succes met de verdere africhting...