Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
room10 schreef:Mooie merrie !! Super dat je zoveel geduld hebt gehad en echt hebt gewacht tot 4 jaar met opstappen, alleen maar beter voor de groei. Ik had toen mensen die al veel eerder riepen, je moet er lekker op gaan, nu is alles nog week en is ie nog niet sterk ??!! Pfff dat was "juist" de reden dat ik echt heb gewacht. In het voorjaar 4 jaar, beetje wennen aan zadel en gewicht en hup lekker weer een paar maanden het land op om dat maar eens te verwerken, hup in de kudde voor verdere bijschaving van de opvoedingen nog even lekker verder door groeien
Reformer schreef:Fiek, prachtige foto's en wat loopt ze heerlijk gedragen en los door haar lijf! En wat al gezegd is, als dat van nature al zo is en met zo een sterk achterbeen, tsja, dan gaan jullie het gewoon ver schoppen! Dat komt vast en zeker goed! En het moment supréme dat je er op gaat, daar wil ik wel heel graag bij zijn!! Neem ik mijn video camera mee.
Lekker doorgaan zo!
Morris schreef:Hee Fieke, ze heeft toch wel gebokt hè? Ik zie namelijk geen foto met een bokkende Esmee
Ik weet wel dat ze het kan hoor
Twinklebel schreef:Reformer schreef:Fiek, prachtige foto's en wat loopt ze heerlijk gedragen en los door haar lijf! En wat al gezegd is, als dat van nature al zo is en met zo een sterk achterbeen, tsja, dan gaan jullie het gewoon ver schoppen! Dat komt vast en zeker goed! En het moment supréme dat je er op gaat, daar wil ik wel heel graag bij zijn!! Neem ik mijn video camera mee.
Lekker doorgaan zo!
Wie weet Sab, wil er geen groot publiek bij.....en heb pas al leuk vliegend op de film gestaan.