Biothane is best prijzig. Het hangt er dus een beetje vanaf of er teugels aan moeten of niet. Maar als ik zo bekijk wat een simpel biothane hoofdstelletje kost...... Mijn beugelriemen waren 50euro en daar wordt weinig aan gestikt oid.
Haha voor de service etc. betaal je natuurlijk ook
Heb in ieder geval zat plekjes waar ik heen kan! Zit er alleen aan te denken om even wat teugels te 'naaien' op een oude neusriem zodat ik wel ongeveer weet of het iets is voordat ik het laat maken.
Juliette86, hmm als dat al 50 kost
Anoniem
Geplaatst: 26-01-13 22:57
Ik zou ook zeker eerst uitproberen . Ik heb ook heel wat af gehobby't en geprobeerd met bitloze optomingen voordat ik iets fijns had gevonden/gemaakt.
Op zich reageert hij fijn op wat ik nu heb, maar ik wil gewoon kijken of het nog fijner kan Dus heb ook een hele brede neusriem besteld om wat te experimenteren wat betreft teugelbevestiging etc. En zou ik dan graag dit hoofdstel willen uitproberen.
TurdusMerula
Geplaatst: 19-02-13 03:56
Even een schopje, ik kwam iets tegen op e-bay dat mij aan dit topic deed denken, misschien heb je er wat aan (al is het niet exact wat je zoekt, het komt wel in de richting toch?)
zoiets is ook te maken van touw. Een variant op het touwhalster met een dikker platter touw bv 12 mm. Dan kun je de neusband idd door laten lopen in je teugels. Ik zou eens moeten gaan proberen hoe het precies aan elkaar te maken is. Maar voor elk probleem is een oplossing! Kijk maar eens op de facebook pagina van MD Creatief, versier je dier! voor foto's van de verschillende produkten. Mocht je interesse hebben dan kan ik eens iets gaan uitproberen voor je.
Ik vind die sidepull er wel wat streng uitzien...!! Moest ik die dan maken zou ik er alsnog een bondje over doen. Ik heb ook al verschillende sidepulls uitgetest en rij er ook mee. En komt beetje allemaal op zelfde neer.. Tis maar net wat je mooi vind