vrijheidsdressuur, parellie , grondwerk en bitloos onzin ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 11:30

Paganx33 schreef:
Mijn moeder reageerde eerst precies het zelfde ! Dat flemen vond zij ook helemaal niks !
Inmiddels zijn we een jaar verder. Nu ik zo vooruit ben gegaan, vind ze het ineens helemaal geweldig :j
Ze laat mijn foto's en filmpjes zelfs zien aan haar collega's en vrienden omdat ze het zo mooi vind.

Doe maar gewoon wat je zelf wilt , wie weet reageert je moeder dan ook helemaal anders :)

dat is fijn om te horen !

KileyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:46

Ik vind het ook heel goed voor de band van je paard, ik rij nu sinds kort bitloos met mijn verzorgtinker, en ze luistert daar zelfs beter naar als met bit! ik kan haar nu veel beter inhouden! en ik ben ook begonnen met vrijheidsdressuur en grondwerk, en ze vind het geweldig dat laat ze ook merken! :D en ik vind het ook leuk! en afwisseling is sowieso leuk voor je paard, want als je bijv. alleen maar serieus traint word je paard niet echt vrolijk

NikkivanOlst

Re: vrijheidsdressuur, parellie , grondwerk en bitloos onzin ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:04

Mijn ouders zijn juist precies andersom inmiddels...
Die vinden het gewoon raar als een paard niet kan zitten en steigeren op commando _O-

Gewoon lekker in doorzetten!
Ze gaan het vanzelf waarderen :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:50

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 00:04

wil nu alleen een boomlooszadeltje en dan met de paardjes naar de winkel om het daar te passen welke pad/ inlages/ bla bla bla er moet, maar heb dus geen vervoer. er moet een ander zadel komen omdat ze nogal vet is geworden :o maar wil wel met deskundigen dit aanmeten dus niet omde hoek