[AR] Race met me mee, door het weiland in de slee (helmcam)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:56

suikermeisje schreef:
Ziet er heerlijk uit haha! Glijdt goed in ieder geval!
Nog even oefenen en het gaat nog wat strakker :P
Maar leuke en brave pony! Stoer ding!

Zelf kon ik mijn balans beter houden met voeten in de bak, maar misschien verschilt het per bak.
De ton glijdt idd erg makkelijk.
De pony vond het eerst wel erg spannend zo'n vreemd ding er achter en dan begint ie ook nog te driften en moet ie wijken.
De voeten heb ik eerst binnenboord gehad maar het was toch wel handig om iets te kunnen corrigeren.
Hij kan in de bochten inderdaad meer snelheid houden zodat het strakken blijft maar ik wilde eerst maar eens een beetje vertrouwen opbouwen en er komt ook behoorlijk kracht bij kijken als de ton rond vliegt.
We oefenen nog wel even verder... ~~}>

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:59

suffie schreef:
Was net even alle slee-topics aan het bekijken en toevallig zie ik dat jij ook een gedeelte van een bak gebruikt. Dat hebben wij gisteren ook maar gedaan, want de kinderslee is echt te klein voor mij op lange afstanden. Die bak gaat super, heerlijk een uurtje in doorgebracht en hij glijdt prima over de sneeuw, nog beter dan de slee.
Gaaf hoe jij je rit hebt gefilmd, die pony's kunnen nog best snelheid maken, dat heb ik ook gemerkt! Geniet ze nog even van dit prachtige weer.

Wat leuk! Zit best lekker in die bak he?!
Ik ga deze week nog maar eens tijd maken om te glijden, moet nog wel even lukken.

BlackDevils schreef:
suikermeisje schreef:
Ziet er heerlijk uit haha! Glijdt goed in ieder geval!
Nog even oefenen en het gaat nog wat strakker :P
Maar leuke en brave pony! Stoer ding!

Zelf kon ik mijn balans beter houden met voeten in de bak, maar misschien verschilt het per bak.
De ton glijdt idd erg makkelijk.
De pony vond het eerst wel erg spannend zo'n vreemd ding er achter en dan begint ie ook nog te driften en moet ie wijken.
De voeten heb ik eerst binnenboord gehad maar het was toch wel handig om iets te kunnen corrigeren.
Hij kan in de bochten inderdaad meer snelheid houden zodat het strakken blijft maar ik wilde eerst maar eens een beetje vertrouwen opbouwen en er komt ook behoorlijk kracht bij kijken als de ton rond vliegt.
We oefenen nog wel even verder... ~~}>

Ja, is ook wel te begrijpen. Mijne vond het in het begin ook weer spannend hoor, en is erg ongeduldig (zo baas zo dier).
Maar het lijkt erop alsof we nog wel even hebben om te oefenen!