Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LS_fotos schreef:Ik vind het filmpje ontzettend ieritant het lijkt wel alsof jullie er een sport van maken om eraf te vallen..
Als je een beetje tegenhangt in de bochten is er niets aan de hant, nu vinden jullie het grappig maar enig idee wat die aan kant richten op een besneeuwde gladden weg met mede mensen en autos ?
Blacky schreef:De dag dat we gingen sleeën was Blacky énorm opgefokt hij sprong steeds de lucht in, steigerde en scheurde er vandoor.
We waren op een open veldje gaan sleeën maar toen Blacky weer te hard ging en iedereen eraf viel is hij terug gerend naar stal. Verder heeft hij hier gelukkig niks aan over gehouden! Want hij is ook de autoweg op gerend een stukje en over ijs en sneeuw. Toen hadden we maar besloten dat het in de bak toch een stuk veiliger was.En daar deed hij het súper!
Hasjam_Poe schreef:Blacky schreef:De dag dat we gingen sleeën was Blacky énorm opgefokt hij sprong steeds de lucht in, steigerde en scheurde er vandoor.
We waren op een open veldje gaan sleeën maar toen Blacky weer te hard ging en iedereen eraf viel is hij terug gerend naar stal. Verder heeft hij hier gelukkig niks aan over gehouden! Want hij is ook de autoweg op gerend een stukje en over ijs en sneeuw. Toen hadden we maar besloten dat het in de bak toch een stuk veiliger was.En daar deed hij het súper!
Laat me raden... hij had nog niet eerder voor de slee gestaan??![]()
Tip: niet met de leidsels slaan om harder te gaan. (Dat zie ik jullie een paar keer doen).
Geluidje maken en bijtikken met een stokje