Spagaat.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 17:22

Ik ken het probleem!
Mijn paard kan de mafste dingen als op commando liggen enzo maar die spagaat blijft een probleem!
Ik krijg elke keer de meest mooie jambettes maar hij zet dan zijn ene hoef maar een paar cm voor de ander en na dat 3 keer teheb en gedaan zet hij op zijn dooie gemak zijn achterbeneb er weer bij

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:57

nenaavdw schreef:
Ik ken het probleem!
Mijn paard kan de mafste dingen als op commando liggen enzo maar die spagaat blijft een probleem!
Ik krijg elke keer de meest mooie jambettes maar hij zet dan zijn ene hoef maar een paar cm voor de ander en na dat 3 keer teheb en gedaan zet hij op zijn dooie gemak zijn achterbeneb er weer bij

Misschien de andere methode van nalanta.tk

nenaavdw

Re: Spagaat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:10

Ja die heb ik geprobeerd maar hij wil niet haha ik krijg het gewoon niet voor elkaar.. Terwijl hij wel met gemak gaat liggen.. Dat lijkt me toch meer moeite dan een spagaat

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 11:25

nenaavdw schreef:
Ja die heb ik geprobeerd maar hij wil niet haha ik krijg het gewoon niet voor elkaar.. Terwijl hij wel met gemak gaat liggen.. Dat lijkt me toch meer moeite dan een spagaat

hier precies hetzelfde. :j
met een balkje, tsja, als je er niet overheen mag lopen, kan je er natuurlijk ook PRIIIIIIMA ómheen lopen.
En dan gaat ie dus ook echt, in zn achteruit, en net alsof dat balkje een mega muur is, loopt ie er omheen, en staat hij aan de andere kant weer voor me. :') Draak.

xpipapuzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:13

hoihoi!

ik heb het mijn verzorgpony ZONDER balkje aangeleerd.
kan je pony de jambette?
dan zit je al behoorlijk goed :)
want mijn pony zette telkens zijn beentje iets verder neer, zodat ik het andere beentje kon doen!
later stond ze in de spagaat, maar je moet wel steeds elk stapje belonen, PS het is handig om vanaf de spagaat aan het compliment en knielen te beginnne(:

xxxGitte

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:15

Mijn pony had een kriebel plekje voor zijn achterbeen beetje bij de buik en vandaar uit ging hij vanzelf in de spagaat staan.

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:14

maar wanneer is een spagaat 'wijd' genoeg?
ik bedoel dan om door te kunnen gaan naar oefeningen zoals het compliment en buigen, en dat dan ook gezond te houden.

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 19:19

caaramel schreef:
maar wanneer is een spagaat 'wijd' genoeg?
ik bedoel dan om door te kunnen gaan naar oefeningen zoals het compliment en buigen, en dat dan ook gezond te houden.

zou ik ook graag willen weten