bitloos hoofdstel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

josje4

Re: bitloos hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:26

Ik had een kaakgekruist hhoofdstel! Reed echt super!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:32

ik heb een Amber sidepull, die is echt aan te raden, ben ik ook meteen gewoon mee naar buiten gegaan (rij ook altijd alleen buiten & ook weleens met vriendinnen) en ik heb er eigenlijk meer controle mee dan met bit..

BillieJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 20:23

Een Amber sidepull staat bij mij nog op mijn verlanglijstje :) Vind het echt een stoer en mooi hoofdstel! Wat ik me daarbij afvraag, is die neusriem niet heel hard op de neus? Ik heb het hoofdstel alleen op plaatjes gezien dus ik durfde het niet als mijn eerste hoofdstel te kopen. Heb nu gewoon een 'normaal' leren (bitloos) hoofdstel. Die van mij heeft zeker op haar hoofd snel schuurplekjes!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 12:11

BillieJean schreef:
Een Amber sidepull staat bij mij nog op mijn verlanglijstje :) Vind het echt een stoer en mooi hoofdstel! Wat ik me daarbij afvraag, is die neusriem niet heel hard op de neus? Ik heb het hoofdstel alleen op plaatjes gezien dus ik durfde het niet als mijn eerste hoofdstel te kopen. Heb nu gewoon een 'normaal' leren (bitloos) hoofdstel. Die van mij heeft zeker op haar hoofd snel schuurplekjes!

die van mij heeft er geen last van, laatst hing ze een keer echt in m'n handen, en zelfs toenhad ze niks van schuurplekjes, dus ik denk niet dat hij te hard is :) ik vindt hem in ieder geval héel fijn rijden :o