ik vind het alleen niet nodig dat je deze te pas en te onpas op bokt hoeft te knallen....
mensen kunnen dat ook op een andere manier doen en opbouwend advies geven..., zeker na jou vraag of er mee gedacht kan worden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nynke55 schreef:Ik vind het erg leuke foto's en ik kan me voorstellen dat het geweldig moet zijn voor jou en je zoontje. Maar met zo'n stoeltje vind ik het ook wel erg griezelig. Zou je een stoeltje kunnen maken, waar er wel een kort steuntje tussen zijn benen zit, zodat hij er niet uitglijd, maar zonder bovenstang? En dan natuurrlijk met helm en bodyprotector?
Chasey schreef:Oooh nou als Ramiro dat makkelijk aan kan, dan kan hij beter bij pappa op schoot!![]()
![]()
Ach en als die reacties 'gruwelijk bla bla bla' die lees ik wel, maar die leg ik naast me neer... Ik word hier haast bestempeld als een horrormoeder...
Maar IK weet, dat IK een hele goede moeder ben. Heb alles voor m'n kind over. Hij wordt goed opgevoed. Ik ben helemaal verliefd op m'n ventje. Kind word niets anders opgevoed dan vol met liefde en blijheid.
En zo mag hij ook graag mee naar de pony's! Dat wil ik hem niet ontnemen!
nynke55 schreef:nynke55 schreef:Ik vind het erg leuke foto's en ik kan me voorstellen dat het geweldig moet zijn voor jou en je zoontje. Maar met zo'n stoeltje vind ik het ook wel erg griezelig. Zou je een stoeltje kunnen maken, waar er wel een kort steuntje tussen zijn benen zit, zodat hij er niet uitglijd, maar zonder bovenstang? En dan natuurrlijk met helm en bodyprotector?
Hier is een suggestie...
Lotus83 schreef:Typisch bokt om weer overal commentaar op te hebben.....![]()
Ts: Leuke foto's!!! en een heel schattig zoontje
Rhodos schreef:Wat jammer dat dit topic nu overschaduwd wordt door een discussie over de veiligheid ... Jongens kom kom.. Papa loopt er naast, kan snel ingrijpen. Capje op had ik wel gedaan maar goed. Je kan ook overbeschermen hoor. Iedereen wordt groot met vallen en opstaan.
De foto's zijn supergaaf, wat een lol kan je hebben en heerlijk omdat het kan.
JoyCiej007 schreef:Chasey schreef:Oooh nou als Ramiro dat makkelijk aan kan, dan kan hij beter bij pappa op schoot!![]()
![]()
Ach en als die reacties 'gruwelijk bla bla bla' die lees ik wel, maar die leg ik naast me neer... Ik word hier haast bestempeld als een horrormoeder...
Maar IK weet, dat IK een hele goede moeder ben. Heb alles voor m'n kind over. Hij wordt goed opgevoed. Ik ben helemaal verliefd op m'n ventje. Kind word niets anders opgevoed dan vol met liefde en blijheid.
En zo mag hij ook graag mee naar de pony's! Dat wil ik hem niet ontnemen!
Serieus, dat zou ik écht eens proberen! het betreft hier geen mini-shet en ook geen zware wagen, echt dat kan écht wel anders schort er echt iets aan de pony van jou
![]()
![]()
Dan met cap + bodyprotector en dan zou ik zeggen: heeel veel plezier met z'n allen en vele veilige kilometers toegewenst. Gebeurd er dan iets, heb je igg 100% alles aan de veiligheid gedaan, van wat je er aan kón doen.
Overigens was het totaaaaaal niet mijn bedoeling om ook maar te suggereren dat je geen goede moeder zou zijn of weet-ik-veel, maar volgens mij heb ik mijn berichten ook niet op een dergelijke wijze geschreven.
Ik vind het evenzeer vreselijk gaaf deze foto's en dat je zo'n klein ventje er zo'n groot plezier mee kan doen, maar dan wel idd echt wat veiliger.