- Weet wat je doet, als je een shet ontmoet - Mijn fiets was kapot - Wild west on wheels - Klein maar fijn - Mijn chauffeur is ziek - F*ck a car, this means war! - F*ck the prince, the horse is here - Wacht maar tot ik groot ben! - Held op sokjes - Alles wordt gedekt, behalve uw schade - Save a horse, ride a cowboy - I'm joyriding! - Woman are great leaders, you are following one - Don't follow me, i'm lost too! - Uitzonderlijk vervoer - Boem is hoo! - Save gas, ride a horse - Als je dit kan lezen.... BOEM - May the horse be with you - VOLKSPAARD - Undercover Mustang - This is my Ferrari
Bij mij komt op de kar binnenkort het kabouter team. En een vriendin is haar kar aan het opknappen en daar komt turbo tubbies op te staan
Zit er zelf ook nog wel eens over te denken om een bord te maken met: Nee, dit is niet zielig (of iets in die trant), aangezien ik heel vaak te horen krijg dat het zielig is mijn pony voor de kar ,zucht
- ben niet klein ben te heet gewassen - ben op zoek naar pokon - als ik me omdraai plat op de grond gaan liggen en wachten op hulp
Hahaha fantatisch! Er komen zulke lachwekkende dingen voorbij haha! Geweldig gewoon. Ook erg leuk dat er zoveel mensen meedenken! En wat is dit topic al vaal geopend, blijkbaar zijn er meer menners op zoek naar een grappige tekst. Ik wil er ook vooral mee bereiken dan automobilisten niet ongeduldig raken als ze toevallig even niet in kunnen halen. Beetje vermaak wil nog wel helpen hoop ik hihi.
Tot nu toe staat '100% bio-brandstof' bij mij op nr1. Kort maar krachtig! Mijn Shire staat in de garage, Pennymobiel, Intelligent besturingssysteem, Alles wordt gedekt, behalve uw schade, Woman are great leaders, you are following one vind ik ook geniaal hihi
Haha hier staan hele leuke bij! Waar kun je zo'n bordje laten maken? Iemand enig idee?
lottex
Geplaatst: 16-07-12 21:26
Ik haat het als mensen opmerkingen maken als ik met mijn mini-shet passeer, zoals 'met je hond aan het wandelen?' en dergelijke, dus als ik zo'n bordje zou moeten hangen : 'Staar jij altijd zo als er een hond passeert?'
ooit een hele leuke tekst gezien achter op een mest wagen. hier stond op: oliebol happens. kon er wel om lachen met het beeld van een hoop paardenmest op je voorruit.