Mensen bekend met Ultra Sonic Z?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:16

CassieUltra - Ik ken je paard, heb meerdere jaren bij jeroen gewerkt en ben degene geweest die Ultra sonic beleerd heeft onder het
zadel.
Je wilt wat verleden over je paard hebben en bij jeroen kan je dit niet krijgen.
Hij zegt dit omdat ze een peesblessure heeft gehad en dit niet wil vertellen, daarom is ze het land in gegooid en als
fokmerrie gebruikt. (helaas weet ik niet meer welk been)
Verder valt er helaas niet zoveel te vertellen, het was altijd een lieve relaxte merrie geloof ik, want dit is heel lang
geleden.

laurasonic - Joun paard ken ik ook, omdat die ook bij jeroen stond, ik ben daar na een aantal jaar werken weggegaan en toen zat
Be Sonic ook al in de lappen mand, hij had altijd nogal slechte benen en was een soort gevalletje apart voor de kar.
Over het al gemeen was het een dooie om te rijden, maar soms kreeg die ineens een stres aanval en dan kon die weleens
hard gaan rennen met je, en moest je niet te hard in zijn mond trekken, want dat werkte dan afrechts bij hem.
Dit kwam door de speciale training die ie kreeg, om van zijn luie aard af te komen en tja dat werkte zo bij hem.
Na dat ik er een paar maanden weg was heb ik van iemand gehoord dat die ook een blessure kreeg na al het kwakkelen
al die tijd en dat die weg moest om die reden.
Ze heeft me wel verteld wat die had toen , maar ik weet het eerlijk gezegd niet meer.

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen dames !

En leuk om te horen dat het nu goed met ze gaat en een lekker leven hebben nu *\o/*

foto's zou ik wel leuk vinden om te zien

timokyana

Re: Mensen bekend met Ultra Sonic Z?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:22

mmm,heftig!

CassieUltra

Re: Mensen bekend met Ultra Sonic Z?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 22:44

@BravoT

Jammer dat mensen nooit iets willen vertellen als het o.a nu wel goed met haar gaat.
ik weet wel dat ze in der voorbeen een schieffel heeft, ook is ze gekeurd voordat ik haar kocht,
Ze is inderdaad een hele lieve merrie zeker met rijden heb ze veel aandacht op me :)
ben super blij met haar.
Ik wist niet dat ze dat heeft gehad, ik dacht omdat ze juist vaak in galop aansprong en daarom van de baan af ging..
Wat jammer zeg dat mensen er altijd zo omheen draaien,
heb ik jou toevallig ook een x bericht't op Draverpraat? :)

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:49

CassieUltra schreef:
@BravoT

heb ik jou toevallig ook een x bericht't op Draverpraat? :)

Dat zou kunnen, daar zit ik namelijk ook op, maar zou niet weten waarover :?

Gaan we nog foto's in actie zien van der *-:) ben ik wel nieuwsgierig naar *-:)