Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Captain schreef:Jammer dat je niet meer reageert en in een ander topic aangeeft dat je geen zin hebt in al dat commentaar. Tips zijn goed onderbouwd hier en zelfs de beste blijven leren.![]()
Ben je het niet met het commentaar eens kun je toch ook je eigen mening onderbouwen? Snappen wij waarom het er nog niet uitziet zoals het er uit moet zien en krijg je tenminste geen mensen die denken dat je alles doet 'voor de show en spectakel.'(lijkt mij tenminste..)
[***] schreef:Dus wat je nu zegt is dat Silke spontaan de lucht ingaat en jij daar dankbaar gebruik van maakt? (ik zou daar niet zo blij mee zijn, maar ik heb waarschijnlijk een ander type pony). En waar werk je precies in vrijheid? Eerste filmpje ok, maar die courbette-training is toch echt niet in vrijheid
En verder kan dat "in vrijheid werken" ook nog wel beïnvloed worden, ik zeg niet dat je dit doet, helemaal niet, maar er zijn wel mogelijkheden, waardoor het lijkt dat je paard graag in vrijheid met je werkt
Waarom je het doet weet ik niet, maakt ook verder niet uit, ik heb alleen het idee dat de gewone dingetjes niet meer voldoende zijn voor je, het moet altijd anders & meer & specialer. En dit terwijl de pony verder dressuurmatig niet (of weinig) getraind wordt. Lijkt me niet meteen de beste combinatie.