Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WendyBZ schreef:Claudiad19 schreef:Maar tegenwoordig met de paardenmarkt die op z'n gat ligt kan je voor (bijna) hetzelfde geld een leuke E pony kopen die al wél alles kan.
Ik zeg niet dat Dravers niks kunnen, maar om zo'n paard een dressuurproef door te laten komen is naar mijn mening een proces van jaren.
Sorry, maar dat schiet me even in het verkeerde keelgat hoor. Ik heb namelijk een Draver die wél alles kan, en ik ken genoeg mensen met een niet-Draver die geen donder kunnen. Wat mij betreft is dat een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Wat is er mis met samen naar een doel toewerken? Iedereen wil tegenwoordig maar een Totilas voor het geld van een slachtpaard, maar kan vervolgens zelf niets. *frustratie*
Om maar ontopic te blijven: die van mij zit lekker.
PaulaPom schreef:De draver van m'n vriendin zit erg lekker, alleen is deze erg hitsig. Maar ik denk dat het per paard verschilt, je hebt ook KWPN paarden die erg hoog opgooien
WendyBZ schreef:PaulaPom schreef:De draver van m'n vriendin zit erg lekker, alleen is deze erg hitsig. Maar ik denk dat het per paard verschilt, je hebt ook KWPN paarden die erg hoog opgooien
Hitsig?Serieus? http://www.encyclo.nl/begrip/hitsig