ZusJacobs schreef:Marliez, wil je dan a.ub goed lezen en niet zo leuk woorden/zinnen een andere betekenis geven.. Zo flauw!
Zoals ik zei in mijn eerste post zie ik GEEN swingende rug, maar alleen rondzwaaiende benen (waar friezen sowieso goed in zijn). En ik heb verder nooit gezegd dat de ruiter het paard niet kan helpen, maar het werken aan de hand kan JUIST een paard sterker maken, en ook aan de hand kun je een paard losmaken/goed trainen. Ik vind het dan ook onzin dat een paard zonder bereden te worden correct getraind kan zijn/worden.
Maar goed, volgens mij wil jij sowieso niet luisteren en sta je ook totaal nergens voor open behalve je eigen mening/ervaring?
Als jij het zo ervaart dan heb ik jouw teksten misschien verkeerd geïnterpreteerd?
Het is namelijk niet de bedoeling jouw zinnen te verdraaien.
Maar dan kom ik weer op het volgende. Wat heeft werken aan de hand, dus dan bedoel ik naast het paard lopen, niet dubbele of enkele longe of werken aan de lange teugel voor zin met voor het paard?
Hoe kun jij er voor zorgen, als je er naast loopt dat jouw paard de oefeningen correct uitvoert? Hoe kun jij, naast het paard goede hulpen geven?
Hoe werk jij aan de hand? Met bijzet teugel? Of met gewone teugels? Hoe kun jij er aan de hand voor zorgen dat je paard sterker wordt? Met welke oefeningen? En als je die oefeningen aan de hand doet, hoe weet je dan of ze zo goed mogelijk uitgevoerd worden?