Verveel je je dat je alles gelijk uitprobeerd?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aerdenhout1 schreef:Ffortuna schreef:TS, tuurlijk kan dat. Ik zou er dus alleen geen touwtje aan doen.hoofdstel is ook prima om te laten wennen. Gewoon een paar minuutjes om en bitje in doen en weer uitdoen, klaar.
Tja jou manier, maar een 2 jarige zou nog niets moeten/hoeven leren en zou nog lekker kind moeten/mogen zijn.
Ts gaat in dit geval duidelijk mee met de antwoorden die in haar straatje komen... jammer!
Maar TS succes met het beleren van je 2 jarige... ik vind het veel te jong.
BianCatjee schreef:hahaha oke, makkelijke pony dat hij alles prima vind
NathalietjeB schreef:laten we dan alle veulens tot hun 3de op t land kijken er niet naar om? Dier moet ook nooit een enting of een wormenkuur enzo dier moet naar mijn idee toch ook stil kunnen staan om bekapt te worden enzo ...maja daar heeft de ts niks aan
aerdenhout1 schreef:NathalietjeB schreef:laten we dan alle veulens tot hun 3de op t land kijken er niet naar om? Dier moet ook nooit een enting of een wormenkuur enzo dier moet naar mijn idee toch ook stil kunnen staan om bekapt te worden enzo ...maja daar heeft de ts niks aan
Dat zijn wel heel andere dingen dan longeren hoofdstel in en 2 uur wandelen!
Natuurlijk poetsen, voetje leren geven, stilstaan enz. daar ben je mee bezig met een 2 jarige.
aerdenhout1 schreef:NathalietjeB schreef:laten we dan alle veulens tot hun 3de op t land kijken er niet naar om? Dier moet ook nooit een enting of een wormenkuur enzo dier moet naar mijn idee toch ook stil kunnen staan om bekapt te worden enzo ...maja daar heeft de ts niks aan
Dat zijn wel heel andere dingen dan longeren hoofdstel in en 2 uur wandelen!
Natuurlijk poetsen, voetje leren geven, stilstaan enz. daar ben je mee bezig met een 2 jarige.
Shetlander1 schreef:BianCatjee schreef:hahaha oke, makkelijke pony dat hij alles prima vind
Ja ik verveel me heel ergEn ik ben ook heel blij met mijn pony dat hij nergens bang enzoo voor is ben vanochtend een uur met hem door het bos geweest en daarna nog een een uur naar het strand dat er naast licht hij vind zwemmen ook heerlijk heb ook hele mooie foto's daarvan
Kwamen een paar blaffende honden tegen hij trekt zich er niks van aan springt mijn hond ineenkeer uit de bosjes oeps tegen hem aan maar hij keek niet eens op of om gekke pony
Ben net ook met de skippybal geweest hij vond het heel leuk gooide hem ook helemaal terug en daarna ging hij weer lekker het land in met zijn vriendjes spelen
aerdenhout1 schreef:Is bij mij 2 uur!!