aaah wilde dat mijn bijrijdpaard met de bal speelde heb er oook 1 van 75 cm maar die boeid het niet. dat einde hahaha dag bal, je ziet m kijken HE? xd leuk beestje!
madelief88
Geplaatst: 12-05-12 10:33
Hahaha, leuk fimpje! Hij speelt heel leuk ermee, en aan het einde aaah...
Heb het hele filmpje met een bigsmile op mn gezicht gezeten, wat een vermakelijk filmpje! Ik had gedroomt dat mijn paard dat deed joh, zo lekker spelen, ziet er zo leuk uit! En ik ging helemaal plat toen die bal kapot ging! Je paard zie je zo kijken van 'Uhm, waar ben je? '
Hilarisch!
muiske07
Geplaatst: 30-05-12 15:16
Zalig filmpje!
Wel triest van die bal hé. Ik had ook eens eentje gekocht voor Sioux, heeft amper 10minuten geleefd bij hem ^^ Maar het is wel leuk om ze zo bezig te zien natuurlijk
Wat een geweldig filmpje! Heerlijk hoe hij met de bal speelt. Ook echt een knap paard!
Steefjes
Geplaatst: 31-05-12 17:22
Echt geweldig, leuk filmpje super om te zien dat ie zo'n lol heeft. En dat einde geniaal die reactie dan ook "o oliebol en wat nu?" haha mooi om te zien!
super leuk om naar te kijken zeg! Kan je het filmpje niet naar de leverancier sturen wie weet sturen ze je een nieuwe bal (zou ik als bedrijf zijnde wel doen, is toch te gek dit?)