welke oefeningen voor level 2 auditie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:12

Cassidy schreef:
Op het moment dat ik geld voor een cursus met mogelijkheid tot bijbehorende certificaten moet neertellen, ga ik er voor zorgen dat ik de officiele certificaten ook kan behalen. Jammer voor de shetjes/niet rijdbare paardjes die ik eventueel thuis moet laten....dan zorg ik voor een paard waar dat wel op lukt.
Kost allemaal genoeg. Doe het in een keer goed, ipv achteraf te moeten zuchten van: "had ik maar...."

Gelukkig geloof ik nog dat ik mijn pony's kan transformeren tot fijne partners, waarbij ik niet bang ben om onze relatie voor het oog van een jury te gooien daar een oordeel over te krijgen. Het geeft het spel en de progressie richting voor mij.

Cassidy

Re: welke oefeningen voor level 2 auditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:14

En ik hoef geen jury om te beoordelen of een relatie bestand heeft voor het oog van een buitenstaander. Ben zelf kritisch genoeg en heb intussen de drang voor het behalen van diploma's en certificaten achter me gelaten....

TurdusMerula

Re: welke oefeningen voor level 2 auditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:15

Wicky, heb jij de indruk dat de audities steeds hetzelfde worden beoordeeld?
(Niveau gelijk beoordeeld wordt?)

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:24

@Cassidy; da's dan voor jou, maar dat zegt niets over mij. Ik wil graag weten waar ik sta, omdat dat me scherp houdt.

TurdusMerula schreef:
Wicky, heb jij de indruk dat de audities steeds hetzelfde worden beoordeeld?
(Niveau gelijk beoordeeld wordt?)

Nee, daarom gebruik ik ook het woord jury. Het systeem met de plusjes is een beetje een wassen neus in mijn ogen, de scheidslijn tussen de verschillende niveau's is wel dusdanig duidelijk dat daar weinig discussie over kan zijn. Level 2 is geen Level 3, en drie is nog lang geen vier. De oefeningen zijn superslim gekozen, om die dingen in die tijd op het beoogde level te laten zien geeft eigenlijk altijd ergens problemen. Hoe die problemen zich uiten en hoe die opgelost worden geeft meer zich op iemands savvy.