Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Langst een kant ben ik er wel zeker van dat mijn pony respect voor me heeft, maar nu ik het filmpje gezien heb, zal ik wel drie keer nadenken voor ik er nog eens aan begin. Ik heb toevallig vorige week mezelf gefilmd en ga zo meteen toch even filmpje kijken of dat er wel veilig uitziet
Het is inderdaad ook dat heel veel mensen enorme risico's nemen (onbewust?) en dat ze vaak heel veel geluk hebben. Ik heb hier ook al filmpjes zien voorbij komen waarvan ik schrik kreeg in hun plaats .. maar zij vonden het dan geweldig leuk & stoer. Het is dan alleen te hopen dat ze niet eindigen zoals in het filmpje wat nu gepost is .. annebe schreef:Erg makkelijk om te zeggen dat dit gevaarlijk is, ze haar lesje wel geleerd heeft en lettend op rommel.
Maar hoeveel bokkers doen dit ook niet dagelijks?!
Door de komst van Parelli en andere NH stromingen doen vele mensen deze "kunstjes"
Het is zo makkelijk gezegt wat een ander "fout" doet....
zouden meer paarden moeten doen op wedstrijden....) maar hadden ze wat taktischer gestaan kan paard ze nooit raken.... 
). [***] schreef:Dat is een mooie reactie op mijn 2e vraag
En wat met de eerste?
(ik probeer hier trouwens alleen maar van te leren hoor, inzichten te krijgen enzo).
) 
). 

) waarbij mijn pony bokte, echter niet naar mij gericht, maar uit fanatisme naar het stomme stukje plastic toe .. Filmpje vertekent ook wel op dat gebied (bij mij) want het lijkt alsof ik er achter sta en hij echt gericht op mij trapt, maar ik stond schuin en ook een stuk er vanaf. Ik heb toen het spel ook stilgelegd, maar niet meteen, ik heb het namelijk rustig afgerond om het zo te zeggen (en hij heeft dus wel een beloning gehad). Volgens mij heeft hij, doordat ik nog even doorgedaan heb, de link niet gelegd tussen het bokken en belonen (hij heeft het in ieder geval niet meer gedaan) en de bok was echt een uiting van .. puur in het spel en op dat plastic gericht .. Dus hoe moet je daar dan op reageren? 
Peetstap schreef:doet hier niet ter zake direct......al liggen clicker > voer > beloning & dit filmpje heel dicht bij elkaar besef ik nu jij het zo zegt
is off topic... en er staat al meer dan zat over de klikkies.

Ben zo terug