Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yazz142 schreef:begin is met een uurtje stap halt houden want dan kan je hem makkelijker in de hand houden doen oefeningetjes met hem zo als veel overgangen en naar je toe komen en van je af en dan deudelijke hulpen stellen zorg er voor dat je ook van afstanden wisselt je kan wel in een afgeszette bak gaan lopen maar dan gaat hij wel een ander spelletje proberen je moet vooral niet te veel verwachten.
het probleem kan ook zij dat hij het niet snapt dus dan kan je het hem ook op nieuw leren ik heb ben begonnen met iemand die er naast liep en die zorgte ervoor dat me pony niet uit bark en dan ging toen hij het wel door had kon hij het gewoon super goed.
Snackie schreef:brittney, het is niet alleen dat mensen op jou reageren
Ook ik, en nog iemand anders gaven aan dat we het zelfde probleem hebben
Ik heb geen fatsoenlijk longeer filmpje.
Wel een filmpje dat ik 3 passen achter hem aan ski nadat hij gesprongen heeft, maar meer niet. Dus dat schiet niet op idd.
Ik zal eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen.
Snackie schreef:Esther, hoe ik bevestig :
Ik heb op een bepaald punt een knoopje in mijn longeerlijn.
Ik haal de musketon door de bitringen,en bevestig hem aan de longe, na het knoopje.
Zodat je nooit bij trekken een strakke lus om zijn kin krijgt.
Happie schreef:@ Esther Dat is ook nog een redelijk scherpe manier. Ik doe het net als pimmetje. http://www.lies-beuker.nl/bevestiging%20longe.html Op deze website is een hoop informatie te vinden over de longeerlijn bevestigen en over het longeren zelf.