[AR] pony officieel gemeten voor mennen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Romy_tessa

Re: pony officieel gemeten voor mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 08:40

Het gaat mij erom dat ik nu een startpas ga aanvragen en dus in het paspoort geen stokmaat heb staan. Moet ik dan op de startpas niks invullen of zelf iets verzinnen of de pony laten meten? Sorry maar ik heb het reglement gelezen en ook de rest van de info van de KNHS, de vereniging gevraagd en het bij een ponymeter gevraagd en nog steeds kan niemand mij het antwoord geven, dus het lijkt me een goede vraag voor de KNHS of jij moet mij wel het antwoord kunnen geven.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 09:05

Als je pony zichtbaar beneden de 1m44 is hoef je alleen in te vullen hoe hoog hij is....
Echter is het een a-pony moet je in 2013 wel gemeten zijn, dit voor d/v ivm de breedte van de wagens voor sgmw hoeft het niet omdat daar de spoorbreedte 1m25 is.

Florinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 16:40

Wat een reacties. Bedankt het is me geloof ik wel duidelijk geworden. Het pony meten op mijn club was al geweest,
Maar dan die ik dat volgend jaar. Ik kan dan al wel dit jaar start pas aanvragen. Bedankt voor de reacties.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:19

tallechie schreef:
Hierin staat dat elke pony minimaal 1 x gemeten moet worden die in de sport gaan lopen

Echwel (of iemand anders mag ook) stel: Mijn pony is op 3 jarige leeftijd gemeten op 1,44. Dan valt hij niet in het grensgebied. Maar inmiddels is mijn pony 5 en nog een paar cm gegroeid, mogelijk zelfs 1.48... Ik hoef hem dan niet meer te meten?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:54

Dat meten telt tot z'n 8e. Dus als hij voor z'n 8e in het grensgebied komt zal je moeten meten.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 18:48

Mriekie op het moment dat jij de startkaart aanvraagt en hij is 1m44 hoef jij hem voor het mennen daarna niet meer te meten....dan wordt hij toch nooit groter dan 1m48...
Als hij op dat moment gemeten is op 1m50 hoeft het daarna ook niet meer.....
dit is puur omdat wij geen categorieen hebben wat betreft pony's