Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Eigenaar paard is altijd verantwoordelijk
Peerke_ schreef:Robin_Rikkie schreef:Een vraagje, waar kan je zon driehoek kopen?
Boerenbond/Welkoop
Winkels voor aanhangwagens hebben ze vaak.
Auto onderdelen winkels, tractor toebehoren.
Qua verzekering heb je niks aan je koetsiersbewijs, valt onder de WA verzekering van de eigenaar van het paard
gerdine schreef:ik zeg het nog een keer en dan houd ik erover op. iedere verzekeraar is anders.
gerdine schreef:toevallig roep ik geen foutieve dingen. heb er zelf ervaring mee. maar ik haal me uit deze discussie. dan heb ik maar ongelijk. dit is echt niet om ophef over te maken. dit is hoe ik alles heb ervaren en zij vroeg informatie.
gerdine schreef:het laatste wat ik zeg is dat die laatste uitspraak totaal niet ik is. voor de rest ben ik er klaar mee. ik heb andere dingen te doen dan me tbewijzen komen op een internet forum.
Peerke_ schreef:Robin_Rikkie schreef:Ik had wel gehoord dat je er zon oranje driehoek achterop moet hebben?
Jaa dat klopt!
Je bent langzaam landbouw verkeer, en bent dus verplicht een afgeknopte driekhoek op het voertuig te monteren.
Er zijn ook nog voorschriften aan welke eisen die moeten voldoen, en hoe hoog van de grond deze moeten, maar die weet ik niet uit mn hoofd