Hier nog steeds geen sneeuw, al vindt ik deze droge vorst ook erg prettig.
Diana29
Geplaatst: 01-02-12 23:24
hier een heerlijk pakje sneeuw, dus ging de slee erachter, we hebben helaas niet zo een geweldige slee, dus was het improviseren en uitproberen, mijn zoontje zit op de slee, ik loop ernaast en mijn dochter (8 jaar) maakte de foto die is niet geweldig, maar we hadden veel lol!
als het goed is gaat het morgen weer sneeuwen,we willen de shetty ook eens voor de slee zetten,zou hij voor de slee passen?ze is 86 centimeter.
Bluebontje
Geplaatst: 02-02-12 15:59
Hier wordt ook gesleed als er sneeuw komt. De slee, gemaakt door mijn man, staat al klaar, voor de eerste trip. En het bellentuig hangt in de gang. Maar we moeten dan wel minimaal 5 cm sneeuw hebben en tot nu toe vriest het alleen maar.
wat een gave slee!! waar halen jullie die dingen toch vandaan?? Ik maak gebruik van een simpel houten sleetje, had graag een iets grotere gehad voor mijn ijsco, maar ben al blij dat ik kan sleeen!
Snif.. Slee klaargemaakt, maar mijn fjord loopt niet echt lekker op het moment, dus geen geslee vandaag helaas pindakaas!! Er ligt hier wel genoeg sneeuw..