Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caresje schreef:Cassidy schreef:Toch jammer dat TS gestopt is met bokt, tenminste, zo staat het in haar onderschrift. Ze had hier nog heel veel kunnen leren. Arme, arme paarden....
ik leer echt niks van jou hoor ik leer meer van een beer over paarden dan van jou!
Robin_Rikkie schreef:Ik vind de 7 games ook heel leuk, Heeft er iemand een goede site waar het duidelijk en in het nederlands staat uitgelegt? Ik kan niet zo goed engels
caresje schreef:Cassidy schreef:Toch jammer dat TS gestopt is met bokt, tenminste, zo staat het in haar onderschrift. Ze had hier nog heel veel kunnen leren. Arme, arme paarden....
ik leer echt niks van jou hoor ik leer meer van een beer over paarden dan van jou!
caresje schreef:Ik mag toch zelf weten van wie ik wel en niet iets aanneem???
Ik wil geen een of ander expert worden in grondwerk maar gewoon een paar leuke oefeningen doen met hem.
Die 7 games ga ik wel eens proberen lijkt me best leuk om te doen.
love_shyboy schreef:caresje schreef:Ik ga geen join-up meer doen want het heeft niet zoveel effect als je paard je al goed vertrouwt.
Dus wat ik je probeerde uit te leggen was toch wel waar?
caresje schreef:@Cassidy: op/met een paard is het wel heel anders dan bij eeen mens hoe ik reageer ik ben het er gewoon niet altijd mee eens en ik vind het moeilijk om iets digitaal uit te leggen of aan te nemen maar ik vind het een beetje vervelend dat er een hele discussie komt over join-up ik heb hem niet nodig met Tarik wat vandaag toch maar weer is gebleken![]()
Sorry voor mijn velle gedrag als ik iets verkeerd opvat is het moeilijk voor mij om te denken zou diegene het mss anders bedoelt hebben ik doe echt men best om het goed op te vatten maar dat is soms moeilijk dus nogmaals sorry voor mijn velle gedrag
(op/met een paard is het veel makkelijker om rustig te blijven, voor mij dan)
Cassidy schreef:caresje schreef:@Cassidy: op/met een paard is het wel heel anders dan bij eeen mens hoe ik reageer ik ben het er gewoon niet altijd mee eens en ik vind het moeilijk om iets digitaal uit te leggen of aan te nemen maar ik vind het een beetje vervelend dat er een hele discussie komt over join-up ik heb hem niet nodig met Tarik wat vandaag toch maar weer is gebleken![]()
Sorry voor mijn velle gedrag als ik iets verkeerd opvat is het moeilijk voor mij om te denken zou diegene het mss anders bedoelt hebben ik doe echt men best om het goed op te vatten maar dat is soms moeilijk dus nogmaals sorry voor mijn velle gedrag
(op/met een paard is het veel makkelijker om rustig te blijven, voor mij dan)
De vraag aan jouw: reageer je echt anders bij een paard als bij een mens? Wat is de reden dat je denkt dat je daar anders reageert als bij een mens?
En wat is de reden dat jij denkt dat wij begrijpen dat je de JU niet bedoelt als jij duidelijk aangeeft deze toe te passen?