Zó...mooi! Filmpje mag idd bést langer!! Geniet altijd van je topic's ( met als hilarisch hoogtepunt "I can fly". Erg leuk dat je díe ook geplaatst hebt.. Je hebt me daarmee ook geholpen mijn eigen ego uit te deuken toen ik gisteren onverwacht van mijn pony af gelanceerd werd)
Onwijs bedankt allemaal zeg! Ik heb de beelden bewust gekropt om nadruk te leggen op zijn lijf zegmaar, op hoe hij swingt en zijn spieren gebruikt... Op mijn youtubekanaal 'AlwaysHorseLove' staan nog meer dan 300 andere filmpjes, daarop is alles wel in z'n geheel te zien!
Onwijs bedankt allemaal! En inderdaad, het lipje is een teken van concentratie, hij levert zóveel inspanning om op geheel eigen benen zijn hele lijf zo te dragen in houding en alles, dat je de concentratie letterlijk van zijn gezicht af kunt lezen
Jij hebt écht een talent! En dan bedoel ik nog niet eens op het gebied van VD (dat schijnen 'gewone' mensen ook te kunnen leren, wat niet wegneemt dat mijn mond nog steeds wel eens openvalt bij het zien van de grenzeloze mogelijkheden die jij altijd laat zien). Maar het kiezen van de shots, het monteren, de muziek; al die dingen getuigen van een grote passie. Inspirerend...!