[AR] Auto om marathonwagen IN te vervoeren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:21

Renault trafic. Gewoon de korte versie maar dan wel verhoogd.
Ik hoef zels mijn lamoen er niet af te halen. En ik rijd met welsh a pony's

Afbeelding

Afbeelding

Wegenbelasting is ook niet super hoog en het is ook geen akelig grote bus ik rijd er ook prive mee naar mijn
werk. We hebben m nu 1,5 jaar en ben er erg blij mee.

Caadhola

Re: Auto om marathonwagen IN te vervoeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:39

Berichten: 8987 Weet dat er iemand is die hem in ouder model ford transit achtig busje heeft.
Maar heeft wel marathon wagen passend voor auto gekocht.
Meen ook dat ze de stoel van de menner moet kantelen anders past hij niet. (die had een gewoon paard ervoor lopen!)
Maar allicht een idee.

Dat ben ik,we hebben toen de marathonwagen en de auto nieuw gekocht.de transit had de meeste ruimte tussen de wielkasten.
Omdat het bokkussen neerklapbaar is heb je geen verhoogde bus nodig,maar daar past wagen voor shetlander w.s. ook wel in.
Tegenwoordig hebben we trailer met koetsen opbouw,dan hoef je niet steeds de auto leeg te halen,en we slapen er ook in met wedstrijden.

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 00:41

het is al een wat ouder topic, maar wil toch nog even reageren. Ik heb dus een mercedes sprinter en daar passen mijn wagens in.
wij hebben alleen van de wielkas iets afgezaagd aan de binnen kant van de bus.
mijn wagens zijn 1.28 breed, ik heb wel de verhoogde en verlengde versie, maar daar hebben we voor gekozen omdat we dan nog meer spullen mee konden nemen en de bomen kunnen aan de wagen blijven.
en je kunt er in staan, is ook handig met verkleden.