Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lies1998 schreef:Ik vind dat je aardig vroeg bent begonnen maarja dat is mijn mening![]()
Ik weet niet heel goed hoe het inrijden gaat maar ik hoop dat je ook hulp krijgt met het rijden ?![]()
Bij ons op stal werd er rustig been gegeven en niet keihard gaan schoppen... Geef haar/hem ook de tijd om te wennen, ziet ze bijvoorbeeld iets waardoor ze even niet vooruit wilt ? Of wilt ze écht niet vooruit ?
Verder kan ik je niet echt helpen, maar er zullen vast nog goede tips van de bokkers komen!
BxVxSxGxR schreef:Hooi,
Ik heb een nieuw acount aan gemaakt.
We hebben dezen pony ook gewoon rustig op de wei laten staan maar ze was echt super dol op lekker knuffel en zo.
ze is nu 3 en op 2,5 zijn we haar gaan logeren en dat zonder moeiten.
Ze pakt alles super makkelijk op na 1 keer oefenen weet ze het al.
We hebben er nu 4 keer opgezetten en dat gaat erg goed.
Natuurlijk kan ze schrikken of wat dan ook en zal ze nog een keer je gaan uitproberen.
Maar tot nu toe gaat het super.
Ze loopt al bijna uitzich zelf aan de teugel.
Maar het probleem is dat ze niet echt voor uit wil en dat ze slecht reageert op het been
Wie weet hoe ik dit kan oplossen??
Alsjeblieft a
alvast bedankt
Groetjes Bianca
Lotlot2 schreef:Euhm... Waarom rijd je een pony in die 2 jaar en 8/9 maanden jong is?
Batlow schreef:Omdat zij daar voor kan kiezen en jij niet want het is jouw paard niet
Lotlot2 schreef:Meen je! Ik vroeg alleen aan TS waarom ze daar voor kiezen. En aangezien jij TS niet bent hoef ik ook geen antwoord