Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Relien schreef:Gypsy schreef:Ja zoiets probeer ik nu, gewoon kijken wat leuk is om te doen.
Achja, wie weet krijg ik van de winter als er niet veel te rijden valt wel wat mensen enthousiast voor zo'n workshop.
Ik zal zowie zo mee doen hoor !!
Gypsy schreef:Relien schreef:Ik zal zowie zo mee doen hoor !!
Hé dat is al een! Maak jij nog es wat mensen enthousiast. Wendy krijgen we ook wel zo gek, eeehm Lex doet ook wel mee als ik het zeg... Help es denken. Is dat niet iets voor onze paardenfluisteraar? Aangezien ze wsl toch nooit op die ene knol van d'r gaat rijden.
hahahanneke schreef:Doe je de volgende keer ook weer mee Marrianna?
Wij wel weer hoor! Ik ben nu echt aan het oefenen op "Touch" van de hand, zodat ze zo naar je toe komt in de wei. Gaat heeeeeel goed, hahaha, ze komt toch wel makkelijk, want er kan natuurlijk best iets lekkers in m'n jaszak zitten.......![]()
hahahanneke schreef:Ik had Claudia al gemaild en ze zou me op de hoogte houden wanneer ze weer afspreekt met Nikki, ik neem aan dat er wel een algemeen mailtje komt waarop je je weer kunt inschrijven en anders laat ik je het wel weten hoor!
Ollie kon al kusje geven en het flemen deed ze al veel maar nu ook op commando. Pas is leuk maar dan met het linker beentje dat rechterbeentje is denk ik te zwaar....