[AR] Marathon Nijeberkoop 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: Marathon Nijeberkoop 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 09:59

En om de dieren te beschermen komen ze dus officieel met regels dat ze 5 moeten zijn..
En dan vraagt men zich wel eens af waarom zoveel regels, nou zo zie je hebben we allemaal te danken aan onze mederijders...
Het wordt tijd dat dit soort wedstrijden aan banden wordt gelegd, je ziet zelfs Wouterswoude is nu onder toezicht KNHS met dit soort regels en het werkte super...

SaraSindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:03

@ Echtwel:
Dit is inderdaad onze eigen verantwoording. We weten dat ze het makkelijk aan kunnen ;) Anders hadden we het echt niet gedaan ;)
Ze vinden het beide leuk om te werken en we rijden puur op controle en stuur werk, niet op raggen en scheuren ;)

Poeltje

Re: Marathon Nijeberkoop 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:16

Xinix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:44

Poeltje schreef:
HelgaV schreef:
Ik heb gister ook mee gedaan aan de marathon. Het was onze allereerste marathon. Ook voor de pony was dit de eerste keer. Maar we hebben ontzettend veel plezier gehad. Volgend jaar doen we zeker weer mee!!

@Xinix: je hebt een aantal leuke plaatjes van ons geschoten!! Zitten er nog kosten vast aan jou foto's?

Waren jullie diegene die met moeders aan het verkennen waren bij H2 en H5? Of vergis ik me nu?

nee hoor allemaal gratiss