kelseyxisa schreef:keona schreef:en een draver kan ook springen,gewoon leuke allround paardjes als ze omgeschoold zijn,ook ideaal voor bv endurance.succes morgen
mmmm oke, ik wist eigenlijk niet dat de dravers zo van t springen waren. bedankt !
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kelseyxisa schreef:keona schreef:en een draver kan ook springen,gewoon leuke allround paardjes als ze omgeschoold zijn,ook ideaal voor bv endurance.succes morgen
mmmm oke, ik wist eigenlijk niet dat de dravers zo van t springen waren. bedankt !
Kiichi schreef:Kelsey, op die site http://www.dravers.nl (die ik vandaag ook voorr het eerst bekeek) staat ook wat informatie over dravers die in verschillende takken v.d. sport lope, o.a. in springen!
kelseyxisa schreef:Ik ben zelf opzoek naar recreatie
miszymel schreef:Dravers zijn erg leuk, maar wat voor doel heb je ermee? Als ze al koersen hebben gelopen kan je er vaak net ff wat minder mee...