Maak wel je wagen heeeeel goed schoon, met sop, en nog een keer sop. Want door het zoute water wordt je lak heel snel aangetast. Ik woon aan zee, en heb er helaas ook ervaring er mee. Voordeel: daarna moet je een nieuwe wagen kopen als je het niet echt goed zout vrijgemaakt hebt. Lekker he, zo rijden over het strand. Dat mis ik wel. ik doe het nooit meer op strand rijden.
@ L_rivalde: kunststof tuig van Mlessing.de @ newForestje: bedankt voor de tip heb me wagen van de week schoon gemaakt maar zal hem morgen dan nog maar is wassen!
Racheel
Geplaatst: 15-09-11 21:34
Ziet er super leuk uit zeg!
Volgens mij heb je er echt super van genoten en er zitten mooie foto's tussen!
Wauw wat een leuk setje zo die 2 bij elkaar! Duo Penotti Leuke foto's, het plezier straalt ervan af!
Maaltje
Geplaatst: 28-09-11 21:21
Wat een gaaf spannetje! Ziet er heerlijk uit, zo lekker even uitwaaien op het strand. Vooral die foto's tegen het licht in zijn heel erg mooie, sfeerplaatjes!!
e_horse
Geplaatst: 28-09-11 21:38
Wat een leuk span! Jij hebt zeker genoten, zo te zien
Wat een leuke foto's zeg, gaaf !!! Lekker met z'n allen uitwaaien op het strand !
wendyP
Geplaatst: 17-10-11 09:25
Awh wat ontzettend lief! Hele mooie foto's!
jorienm
Geplaatst: 19-10-11 21:28
Wat een leuk span en leuke foto's. Ik zou het ook altijd wel een keer willen doen, onder het zadel wel op het strand gereden, maar met de kar is toch even wat anders!