Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Napie schreef:Ik zou een muziekje over dat filmpje plaatsen, nu hoor je alleen de wind en het gepiep van de kar
Sandrina schreef:JoyCiej007 schreef:Mooi filmpje idd, al had ik er ook een muziekje onder gezetprachtige omgeving.
Maar wat jammer dat dringend advies over tuigage en lamoen alweer gewoon genegeerd wordt....
Nou niet gaan zeuren; dit zijn toch nog dezelfde foto's als op de vorige bladzij?
Mloulou schreef:JoyCiej007 schreef:Mooi filmpje idd, al had ik er ooken muziekje onder gezetprachtige omgeving.
.
Ik vind het gepiep van de kar ook zo wel zijn charme hebbenen anders gewoon even je geluid zachter zetten, het gaat om het idee, niet om een perfect filmpje
yankeestar schreef:wat ontzettend mooi toch daar he!
yankeestar schreef:och, zou graag meedoen maar voor 1 dag is het wel erg ver rijden, volgend jaar hoop ik weer mee te mogen doen met de vierdaagse.
Suzan_bobar schreef:Heey, waar in Epe zijn deze filmpjes gemaakt?? Ik kom plassen van dit formaat eigenlijk niet tegen in Epe tot nu toe, gelukkig! Fralla doet het weer braaf!
yankeestar schreef:he, kom dan naar de huijbergse 3 daagse, dat is ook heel erg mooi! en gezellig
Sandrina schreef:Suzan_bobar schreef:Heey, waar in Epe zijn deze filmpjes gemaakt?? Ik kom plassen van dit formaat eigenlijk niet tegen in Epe tot nu toe, gelukkig! Fralla doet het weer braaf!
Komt t je niet bekend voor? Dan moet het wel ver bij jou vandaan zijn. Deze foto's zijn gemaakt bij de standplaats van het ijskarretje op de heide. Voor jouw info op kaar tiussen 2 en 3.