[AR] Weergaloos mooie heiderit; om nooit te vergeten!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re: Weergaloos mooie heiderit; om nooit te vergeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:23

Ik zou een muziekje over dat filmpje plaatsen, nu hoor je alleen de wind en het gepiep van de kar :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 11:36

Napie schreef:
Ik zou een muziekje over dat filmpje plaatsen, nu hoor je alleen de wind en het gepiep van de kar :D

Nou je hebt gelijk :P Ik zal het Milou vragen; erger me best aan die herrie.
Funnyhorses: :j vind eigenlijk ook dat ik een supermooie /3 haf heb; ben zo trots op haar. Ze is nog aan het uitzwaren, net 8 geworden.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 12:15

Mooi filmpje idd, al had ik er ook een muziekje onder gezet :+ prachtige omgeving.

Maar wat jammer dat dringend advies over tuigage en lamoen alweer gewoon genegeerd wordt....

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 16:51

JoyCiej007 schreef:
Mooi filmpje idd, al had ik er ook een muziekje onder gezet :+ prachtige omgeving.

Maar wat jammer dat dringend advies over tuigage en lamoen alweer gewoon genegeerd wordt....

Nou niet gaan zeuren; dit zijn toch nog dezelfde foto's als op de vorige bladzij?

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:31

JoyCiej007 schreef:
Mooi filmpje idd, al had ik er ooken muziekje onder gezet :+ prachtige omgeving.
.

Ik vind het gepiep van de kar ook zo wel zijn charme hebben ;-) en anders gewoon even je geluid zachter zetten, het gaat om het idee, niet om een perfect filmpje

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:11

Sandrina schreef:
JoyCiej007 schreef:

Nou niet gaan zeuren; dit zijn toch nog dezelfde foto's als op de vorige bladzij?

Ja, maar jij reageert er niet op, dus dan is het ook niet duidelijk of de boodschap wel over is gekomen.
Omdat dit nl. vaker en door meerdere mensen is genoemd (niet alleen in dit topic, maar ook in vorige topics)
en het feitelijk maar een paar simpele aanpassingen betreffen......... dan is het toch jammer als je er niets mee zou doen ;)
Dat zie ik niet als zeuren eerlijk gezegd.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:31

Mloulou schreef:
JoyCiej007 schreef:
Mooi filmpje idd, al had ik er ooken muziekje onder gezet :+ prachtige omgeving.
.

Ik vind het gepiep van de kar ook zo wel zijn charme hebben ;-) en anders gewoon even je geluid zachter zetten, het gaat om het idee, niet om een perfect filmpje

Het was een reaktie van mij op een reaktie van haar op een filmpje die ik had geplaatst met muziek. Zij wou zo graag het geklepper van de hoeven horen ipv muziek

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 21:08

Haha en nou hoor ik nog geen geklepper van paardenhoefjes, maar herrie en gepiep van mijn kar. Zucht.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:57

Misschien piepte de kar van de menner in mijn filmpje ook heel erg :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 08:02

Napie schreef:
Misschien piepte de kar van de menner in mijn filmpje ook heel erg :D

Ja wie weet!

_emmma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 15:48

leuke foto's en filmpje ziet er erg leuk uit,
ik ben het verder wel met JoyCiej007 eens dat het lamoen moet worden omgedraaid
en dat het borsttuig omhoog moet. Dat is een kleine moeite lijkt mij... en je hebt neem ik aan het beste met
je paard voor, dus waarom dan niet naar een paar goede tips luisteren? Ik hoop dat je er iets mee doet.

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 21:09

Vandaag nog een heiderit gemaakt, nu op de Veluwe bij Epe in de buurt. Heerlijke rit van 38km! Hier twee filmpjes waarin je ziet hoe Fralla leert dat er niet uit elke plas een monster van Loch Ness komt...

Veel kijkplezier!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 21:33

Lekker plasje springen! Kan haar niet schelen dat er nog een kar achter hangt :D

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 15:34

wat ontzettend mooi toch daar he!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 18:20

yankeestar schreef:
wat ontzettend mooi toch daar he!

Niet voor niets kom ik daar telkens terug. 5 november jachtrit compleet met jachthoorns, jachtschotel en de zegeningen van meneer Pastoor! zie www.HippischEpe.nl

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:39

och, zou graag meedoen maar voor 1 dag is het wel erg ver rijden, volgend jaar hoop ik weer mee te mogen doen met de vierdaagse.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 18:42

yankeestar schreef:
och, zou graag meedoen maar voor 1 dag is het wel erg ver rijden, volgend jaar hoop ik weer mee te mogen doen met de vierdaagse.

Nee, voor eendag is het echt te ver. Nu kost het ons een hele dag. Van 8 tot 8 weer thuis. Als je mooi gebied bij jou in de buurt hebt, komen wij jouw kant op. wat dacht je van dat idee? Geen heide in de buurt?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:51

Leuk :j

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:58

he, kom dan naar de huijbergse 3 daagse, dat is ook heel erg mooi! en gezellig

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:24

Heey, waar in Epe zijn deze filmpjes gemaakt?? Ik kom plassen van dit formaat eigenlijk niet tegen in Epe tot nu toe, gelukkig! Fralla doet het weer braaf!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 09:21

Suzan_bobar schreef:
Heey, waar in Epe zijn deze filmpjes gemaakt?? Ik kom plassen van dit formaat eigenlijk niet tegen in Epe tot nu toe, gelukkig! Fralla doet het weer braaf!

Komt t je niet bekend voor? Dan moet het wel ver bij jou vandaan zijn. Deze foto's zijn gemaakt bij de standplaats van het ijskarretje op de heide. Voor jouw info op kaar tiussen 2 en 3.

toosjeto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 09:29

super mooie fotos en wat een mooie omgeving; leuke pony ook

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 11:26

yankeestar schreef:
he, kom dan naar de huijbergse 3 daagse, dat is ook heel erg mooi! en gezellig

Daar weet ik van; kwam dit jaar kwa planning niet goed uit. Heb ook nog een eigen georganiseerd weekend in Ommen 1e weekend van okt. Wil knollie niet overvragen; ze is al zo braaf voor me. Houd het in achterhoofd voor volgend jaar; ik hoor goede berichten over 'Huijbergen'

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:22

Sandrina schreef:
Suzan_bobar schreef:

Komt t je niet bekend voor? Dan moet het wel ver bij jou vandaan zijn. Deze foto's zijn gemaakt bij de standplaats van het ijskarretje op de heide. Voor jouw info op kaar tiussen 2 en 3.

Dat is inderdaad een eindje bij mij uit de buurt. Zo ver rij ik nog niet met Boobsie. Wij rijden vooral bij 23 en dan omhoog op de kaart. Dan kan ik nog mooi tussen de 15 en 18km rijden. Is voor Boobsie nu nog genoeg. Als ik ga oversteken ben ik snel 20km en meer kwijt. Dus dat doen we nog niet,... komt vanzelf als hij zo door blijft lopen hoor :j

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 18:39

Susan; Die oversteek is al gauw veel kilometers, klopt! Bij 23 en naar het noorden kan je ook schitterend rijden. Dat doe ik volgend jaar Juni wel weer als ik er ben voor de 4-daagse.
Ten zuiden van de Tongerenseweg zijn de knooppunten ook veel verder van elkaar. Lange stukken soms.