Spons showt zijn trucs weer .

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jessetjuhhh

Re: Spons showt zijn trucs weer .

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 02:18

Henke.. Ik ga altijd even goed zitten om na je filmpjes te kijken!

Wat een pracht en genieten om jullie samen bezig te zien zeg!
Geweldig :j

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 09:36

xhenkexspons schreef:
iloveyellow schreef:
Ziet erg echt super uit! :j Hij kan idd supersuper ver buigen!
Alleen bij het begin van het filmpje, om precies te zijn 0:14 ziet het er, vind ik wat eng uit! Jij staat bijna tegen het hek en omdat, spons natuurlijk wat naar voren kan lopen en jou in het ergste geval we zou kunnen raken! ;)

Dat kan,maar het gebeurde niet ;)
Paarden zijn voorzichtig met je ( mijn paard dan meestal ) , en ja het zal heus wel kunnen, maar daar ga ik niet vanuit :P

Nee idd :j je hebt gelijk maar ik zou er wel op letten het zou verschrikkelijk zijn als het zou gebeuren!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 09:45

daar hebben we spongebob weer, wat is het toch een leuk ding :D
Ziet er leuk uit, hij kan al veel dingen :D Ben het er wel mee eens dat het er nog wat chaotisch uitziet, net alsof alles nog niet helemaal goed genoeg bevestigd is (ook het steigeren, hij kwam weer omlaag en ging zelf weer omhoog en toen gaf jij daar hulp voor, maar je vroeg het niet dus is eigenlijk niet de bedoeling) en ik vind dat je hem wel heel erg veel laat steigeren. Ben je niet wat groot voor hem om onder de man buigingsoefeningen te laten doen?

Jamielisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 09:46

Sjemira schreef:
super, super en nog eens super.

Wauw echt gaaf eh ? Nu nog met Azkaban ! hahah. Ik heb azkaban ook gekent en hem volgens mij als klein veulentje nog gezien ! hahah ! #haflingerstal de Binnenmaas ! Ik rijd daar altijd op leki, En lisette ( veulen van leki) wordt wss van mij haha\\

HENKE && SPONS ! +:)+ <3

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 10:50

Ja dat is ook zo, nee alle kunstjes zijn genoeg bevestigd tis niet zo dat die alles half half kan hoor :P, maar vooral het steigeren is nogal slordig,maar daar werken we aan! :D
Ja ik ben een klein beetje te groot, maar hij heeft nog nergens last van en hij doet alles even makkelijk, zodra ik merk dat hij er last van heeft is het finito.. :P

kimraads

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:46

Amazing <3

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:45

Ziet er super gaaf uit. Mooie pony ook! Ik zit te kwijlen, dat wil ik ook met mijn haf kunnen. Ooit... ooit hoop ik dat ik net zo'n filmpje kan posten. :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:28

Ziet er top uit Henke :)

Kijk alleen uit, hij komt erg veel opzettelijk in jouw ruimte, probeer wat meer afstand te bewaren tijdens het spelen :j
en die capriole met jou erop... daar ben ik niet zo'n fan van, Spons is een prachtig fijne pony, en jij bent toch echt wat aan de grote kant, daarnaast land je best wel met een klap op zn ruggetje ;)

verder, enorm goed bezig :j
die buiging is top en dat steigeren gaat ook lekker :D

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:37

Ziet er weer leuk uit Henke! De klassieke buiging blijf ik echt mooi vinden! _/-\o_ Dat doodliggen vind ik ook echt zo gaaf he! Ga zo door! :D

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 13:19

Dankjewel :D