@ Romy_tessa, nouu ik zal eens kijken of we daar kunnen starten. Hoofddorp ligt dichterbij dan waverveen geloof ik! En halfweg valt geloof ik toch ook nog wel mee! Dus misschien dat we daar wel starten.
@L_Rivaldo, haha nou normaal starten we ook niet in de regio. We vonden het eigenlijk best wel ver, maar ik wilde nog even me laatste puntje in de B pakken, dus snel ingepland en de andere onervaren dikzak ook maar meegenomen. De reis is ons meegevallen en voor herhaling vatbaar! En het resultaat van die 2 hangbuikzwijnen heeft daar ook wel aan mee geholpen;)
@Stef, Dankjewel! En natuurlijk mag je dat vragen. Wij hebben dit wagentje bij Stalhouderij 't Woud gekocht in Schijndel. Deze dealt het Glinkowski rijtuigen. We hebben er wel wat aan veranderd. En dat is een grote, ruime menstoel in het midden!
ilovemoney
Geplaatst: 14-08-11 20:21
Romy_tessa schreef:
Leuk topic en vooral leuk om jullie vandaag in het echt te zien rijden! Lekker zo door gaan en hopelijk straks met vierspan
Ja was echt super leuk om jullie in het echt te zien rijden! Erg leuke foto's, op naar het volgende topic.
Ziet er leuk uit! Wel jammer dat er weer iemand op moest gaan zitten voor een foto, al was het voor maar 1 keer, het is niet gezond.
Sannesugar
Geplaatst: 16-08-11 14:41
KLfan schreef:
Ziet er leuk uit! Wel jammer dat er weer iemand op moest gaan zitten voor een foto, al was het voor maar 1 keer, het is niet gezond.
Dat maakt helemaal niets uit hoor, je kent de pony's niet! De pony's zijn heel erg sterk en gespierd van het mennen. En het meisje wat erop zit is vast ook niet zo zwaar