Wauw wat verschrikkelijk knap zeg! Heb al wel vaker jou leuke en gedurfde pogingen gezien in diverse topics, maar dit slaat toch alles. Mijn god hoe krijg je het voor elkaar, en dan nog zo volte's draaien en alles in draf en al.
Echt súpergaaf!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
De leidselsleutels hebben we inderdaad laten maken, dan hebben we in ieder geval alles voor een 10-span officieel compleet. Nu kwamen we een heel eind, maar officieel hadden de leidselsleutels op het schoftje van de achterste pony natuurlijk 7 ringen moeten hebben.Citaat:heb je het schofttuig van die laatste pony laten maken/zelf gemaakt? ik bedoel dan wel de leidsel ringen.
Citaat:ik weet een ding zeker, als je hier mee op wedstrijd gaat win je zeker met een neuslengte verschil!
Romy_tessa schreef:Bedankt voor alle leuke reacties!
@ DennisCitaat:Ook een idee voor op wedstrijd om eens met een veel-span te proberen
Durf niet te zeggen dat ik hiermee foutloos een vaardigheid door kom en het is zoveel werk om alles schoon te maken, te vervoeren en het in-/uitspannen