[AR] Ik zie door de wielen de wagens niet meer...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:38

Als je het lamoen er af haal moet de voor as helemaal rondjes kunnen draaien.
Bij deze wagen zit een zwanenhals (die mooie bocht onder mijn zitting) zodat hij wel onderdoor kan draaien.
Afbeelding

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 14:23

amyz schreef:
Vind een concourswagen zoals die van Joyciej veeeeel mooier maar das toch wel een hele investering :o Is fijn om dan te weten wat andere goede opties zijn :j

Die van mij is toch echt een marathon-wedstrijdwagen :o maar klopt, daar betaal je wel flink voor.
Hij kan trouwens letterlijk op een dubbeltje draaien, zo scherp. Maargoed, daar worden ze ook voor ontworpen hé, snelheid en wendbaarheid voor de wedstrijden.

Heb in Epe op een héel smal bospaadje nog prima kunnen keren; als je de rem zachtjes inhoud en de pony stuurt, dan blijft de wagen gewoon op z'n plek en draait dus helemaal onderdoor. Ideaal!

amyz

Re: Ik zie door de wielen de wagens niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 17:33

Ow hihi oeps :o Gelukkig merk je niet dat ik nog een hoop te leren heb := Dennis, zulke zie ik idd ook vaak te koop staan :j Zie nu wel dat de wielen dus onder de wagen door moeten kunnen, en dat lijkt een simpele conclusie, is het eigenlijk ook :') Weet niet wat ik nou had bedacht bij onderdoor draaien :=