[AR] Driesum/Wouterswoude 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Re: Driesum/Wouterswoude 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 12:55

Ik heb jullie helemaal niet zien rijden, Lanouska. Kwamen jullie de hindernissen wel goed door met vierspan?
Vond ze hier en daar niet echt daarop gebouwd.

Ja, was even een spannend momentje met de ereronde he. := (Oeps!)

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:00

Poeltje en Lanouska gefeliciteerd!! Het was een mooie wedstrijd, wel zwaar maar onze menner had het geluk om redelijk vroeg te mogen starten. Ik heb de prijsuitreiking niet meer gezien, eigen beestjes moesten nog verzorgd worden dus we moesten nog terug naar Deventer. Maar mijn zoon en de rest van het team rijden nu weg richting huis dus het zal wel heel gezellig zijn geweest gisteravond :o ;). Tetske was jij degenen die om is gegaan bij de bult? Hoop dat het goed met je gaat!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 13:03

Bij welk team hoorde jij, Renate1970? Was inderdaad hier en daar wel zwaar.

Die bult was een uitdaging. Meerdere aanspanningen op z'n kant. Wij hebben die ook echt op safe gereden.

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:08

Poeltje schreef:
Bij welk team hoorde jij, Renate1970? Was inderdaad hier en daar wel zwaar.

Die bult was een uitdaging. Meerdere aanspanningen op z'n kant. Wij hebben die ook echt op safe gereden.

Ik hoor bij Mart Koerhuis, enkelspan pony.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 13:09

Dacht ik al. Dan heb ik nog even met jullie staan praten. Jammer dat Mart een foutje gemaakt heeft in een hindernis.

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:13

oliebol, dan heb ik jou weer gemist :o, jij hebt dan met Mart en Iris (zijn groom) staan praten denk ik. Ja die fout was ons niet helemaal duidelijk (ik heb Mart nog niet weer gesproken, die is gisteravond ook terug gegaan) maar ik zal het morgen wel van hem horen, dan komt hij onze oude welsh nog even scheren voordat het eindelijk zomer wordt *\o/*

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 13:16

Jij was toch diegene met bril en vertelde dat Mart nog meer broertjes en zusjes had?
Ik stond op dat moment even bij Mart en luidruchtige David. :))

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:30

@ poeltje H2 was met het rijden krapper als wij dachten. en H11 was erg krap daar zaten we met het binnen rijden op de witte A paal vast en moesten de 2 grooms springen om weer los te komen en daar reden we ook helaas een herstelde fout... hindernissen waren er inderdaad niet echt op gebouwd nee... H9 liep bij ons echt heel goed alles in draf gedaan en de bochten goed uitgereden

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:35

Dan heb jij met zijn moeder staan praten we hebben alle twee een bril :D, of was het bij de bult hindernis :o :o. Ik had een bruine jas aan met voorop reclame van ons bedrijf en achterop een blauwe pony met daarboven white-welsh-menteam en de namen van mijn pony,s. Maar sinds mijn hersenbloeding van 2jaar geleden heb ik het geheugen van een zeef |( dus excuus als ik het wel was.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 13:38

Hindernis 11 was een lastige voor langspannen. :j
Wij kregen die bocht bij C niet, dus hebben we een extra volte moeten draaien.

Renate: Dan was het misschien zijn moeder wel. Waren gisteren ook zoveel mensen, haha!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:45

maar dan zijn jullie zeker in H11 bij de B links om doorgedraaid zodat je voor C de bocht naar rechts moest hebben dat hebben wij niet gedaan wij hebben na B het hek gevolgt en dan kwam je weer langs de uitgang en daar hebben we een slagje naar rechts gemaakt zodat je weer bij het hek kwam en toen het 2de gat links gepakt en toen WAS het PLAN om rechtdoor en links te gaan en dan via de achterkant A naar de D te gaan maar hij ging een afslag te vroeg en pake D van de achterkant 8)7

tetske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:17

Ja ik was degene die met de ambulance werd afgevoerd.. Kwam hard op mn onderrug terrecht en mijn benen begonnen te tintelen dus ze wouden geen risico nemen. In het ziekenhuis zijn fotos gemaakt en die waren gelukkig allemaal goed. Mijn onderrug is zwaar gekneusd.. Ik moet zeker 2 weken rust houden!
Met mijn ponys en mn groom is er gelukkig niets aan de hand.,. Die vlogen natuurlijk zonder mij door het bos in! Mn groom is naar voren gesprongen en heeft geprobeerd te leidsels te pakken.. maar die lagen onder de kar.. ze zijn tegen een boom tot stilstand gekomen.. maar helemaal ongedeerd.. Gelukkig

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:30

Ben dus waarschijnlijk een boel bokkers tegengekomen!

Het meisje wat de nummers van de karren knipte en vaantjes gaf.

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:34

Gelukkig maar dat het met jou ook redelijk meevalt :(:), het bericht dat de pony's en groom er goed vanaf waren gekomen dat werd al snel bekend gemaakt, maar we schrokken behoorlijk van jou duikeling :o. Heel veel beterschap en een spoedig herstel!!

irisjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:46

Renate1970 schreef:
oliebol, dan heb ik jou weer gemist :o, jij hebt dan met Mart en Iris (zijn groom) staan praten denk ik. Ja die fout was ons niet helemaal duidelijk (ik heb Mart nog niet weer gesproken, die is gisteravond ook terug gegaan) maar ik zal het morgen wel van hem horen, dan komt hij onze oude welsh nog even scheren voordat het eindelijk zomer wordt *\o/*

Renate: Het was toch geen fout op de hindernis van de ophaal brug gelukkig :D
Het was een hele mooie wedstrijd maar het was wel zwaar.
Pony heeft wel super gedaan *\o/*

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:34

@ avalon ik stond achter op bij een 4 span arabo friesen die in het rood

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:27

lanouska schreef:
@ avalon ik stond achter op bij een 4 span arabo friesen die in het rood

Ja daar staat me nog wel iets van bij. Al zou ik je niet herkennen hoor!
Ik heb zo onwijs veel gezichten gezien gisteren.

Is de wedstrijd wat bevallen verder?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:30

de wedstrijdt is super bevallen.. alleen sommige hindernissen waren echt heel erg krap

het was even zoeken naar een parkeer plek want we zouden eerst bij camping boszicht (of zo iets) parkeren maar daar was het te nat toen zouden we bij pieter de jong parkeren maar daar kwamen we met geen mogelijkheid het erf op met de vrachtwagen en uiteindelijk zijn we uitgekomen bij adolf langhout en daar hebben we super gestaan dus ook meteen weer een plek voor volgend jaar besproken

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 11:49

was volgens mij een geslaagde wedstrijd. was als toeschouwer. meer bij de laatsten gekeken.

de 4span arabofriesen herinner ik me zeker nog wel. (waar ik rijhebben ze er 1tje te koop). dat ging wel goed of niet?

voor foto´s www.waldnet.nl voor de mensen die die site nooit bekijken.
verder vast meer sites.. maardaar stonden wel een paar mooie actie fotos bij

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:09

er waren 2 4 spannen met arabo friezen maar wij reden met de rode mutsjes en in rode jassen

ging voor ons helemaal niet verkeert

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:42

ja dat waren jullie wel denk ik.. deze waren ook helemaal in het rood.. zaten jullie niet soms met zijn 2en achterop?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:52

een 4 span heeft altijd 2 grooms dit is verplicht

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:57

ooh hahaha.. zoveel verstand heb ik er van hahaha

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:30

Ik zou meedoen aan de marathon onder het zadel, maar we hadden wat probleempjes waardoor ik te laat was en volgens iemand (die blijkbaar dacht dat ik te laat kwam om haar te pesten ofzo...) gediskwalificeerd was. Ondertussen lag mijn vriendin al bijna over de kop op het voorterein, waardoor die het niet meer aandurfde om te starten. Besloten om dan maar af te zadelen, bleek ik achteraf helemaal niet gediskwalificeerd te zijn..! Nou, fraai weer. Was niet echt een succes voor ons dit jaar dus. :+

bontgeweld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:33

lanouska schreef:
de wedstrijdt is super bevallen.. alleen sommige hindernissen waren echt heel erg krap

het was even zoeken naar een parkeer plek want we zouden eerst bij camping boszicht (of zo iets) parkeren maar daar was het te nat toen zouden we bij pieter de jong parkeren maar daar kwamen we met geen mogelijkheid het erf op met de vrachtwagen en uiteindelijk zijn we uitgekomen bij adolf langhout en daar hebben we super gestaan dus ook meteen weer een plek voor volgend jaar besproken

haha harry kan gewoon niet rijden:P wij kunnen met onze vrachtauto die even groot is wel op het erf komen:P (stiekum hebben wij een stuur as en harry niet:P) morgen maar ff de tuinherstellen!!