[AR] Mn spannetje op de Eper Paardenvierdaagse

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: Mn spannetje op de Eper Paardenvierdaagse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 22:03

Iris: Jij ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor je hulp en gezelligheid, dit had ik allemaal niet willen missen, jullie hadden een goede invloed op me want normaal lukt het mensen niet om me te laten blijven als ik op ontploffen sta hihi :P

Jenkins: Ik heb 2 jaar lang de vraag gehad of ik mee ging maar altijd niet de luxe gehad om ze daar met het spul te krijgen, uiteindelijk wel gelukt maar het blijft altijd nadenken en regelen, weet zeker dat jij dit ook een keer gaat doen :D (ps het is aanstekelijk als je eenmaal begint)

VHU: Dankje, zulke woorden maken me uiteraard trots! Camping eigenaar kwam in de loop van de week ook naar me toe om te zeggen dat ik ze goed verzorg en ik erg leuk met ze bezig was, dat zijn van die dingen wat je toch erg trots maakt, heb echt alles voor ze over en doe het ook zonder moeite maar een compliment is altijd leuk :D

Sandrina: Dat zijn ook leuke foto's geworden, helaas dat je ons niet meer ziet in de zon/zand hihi wat was het stoffig he, die buien waren toch wel erg fijn tijdens de vierdaagse!

Tallechie: Dat is een luxe zeg zo dichtbij! Snap je helemaal hoor toch lekker dicht bij je kleine (gaat die ook mee?) bij ons stond ook een hele kleine gup met zijn ouders echt zo lief!

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:26

Hartstikke leuk zeg!
Was het allemaal goed vol te houden, voor je paardjes maar ook voor jouzelf?
Ziet er in elk geval uit als een heel bijzonder gave ervaring!

Groetjes, lacuna

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:33

De buien waren zeker fijn zo vlak voor een 4-daagse. heb je het gemerkt? Niet één druppel regen tijdens de 4-daagse! Pas na de prijsuitreiking begon het zoetjes te druppelen. Dat is al 3 jaar niet gebeurd.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 09:48

Wat een leuk verslag en je kan echt zien dat jullie aan het genieten waren. Je hebt ook zo'n leuk span!!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 10:37

Dankje hihi de camping eigenaar bleef maar vragen of ik ze niet wilde verkopen maar kan echt niet zonder ze hoor ook al heeft rivaldo tijdens de vierdaagse het bloed onder mijn nagels vandaan hij blijft mijn maatje.

Lacuna paardjes konden goed mee komen soms wel te enthousiast. Al was ik na 1.5 week wel op maar heb zelfs plannen om als ik op mezelf ga richting een bosrijk gebied te gaan.

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:04

ey meid,

Ondanks dat we elkaar onderweg maar paar keer zijn tegen gekomen maandag avond een gezellige praat gehad en jammer dat het zo kort was. Volgend jaar moeten we toch wat meer afspreken. Vind je echt een leuke meid:D

Misschien doe ik volgend jaar mee met mijn dan 4jarige als eenspan. Zoals hij nu zijn best doet en zo door gaat komt dat helemaal goed. Ben nu bezig met beleren. Lekker buiten achter hem lopen tussen de leidsels. En dan komen we vanzelf wel een keer op de bok.

Nu weer wachten tot volgend jaar.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 00:37

Hey meis, vond het inderdaad ook erg gezellig :D.. hoe gaat het met je pa? hebben jullie een beetje genoten met z'n alle? Leuk als je volgend jaar misschien ook als menner wil meedoen gezellig :D Je bent altijd welkom om dan lekker mee te komen eten of lekker babequen, kan helaas niet wachten tot volgend jaar maar eerst weer de winter doorkomen :brr:

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 01:00

Brrrr Laura begin er niet over zeg,... die winterrrrrrr,.... Nu eerst nog ff hopen op een verlengde zomer, zodat we er ff tegen kunnen van het winter ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 01:17

@Laura
Super gave foto's, ik heb je wel gezien op de camping, maar geen 1 x je span in werking gezien :)
Het blijft een mooi stel om te zien.

Voor mijn Fjord heb ik ondertussen al een karretje gekocht... dus volgend jaar ga ik ook 1 of meerdere dagen mennen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:41

Nee de kleine gaat niet mee. Hij is dan 5 maanden, hij gaat naar oma of blijft bij mijn vriend. Wij gaan ook heen en weer en blijven niet op het terrein

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 22:03

Het ziet er super leuk uit :D

Leuke foto's ook :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 11:00

Suzan: Nee inderdaad de winter is nog ver weg, maar als ik nu naar het weer kijk lijkt het wel herfst hihi

Brainless: Leuk dat je een wagen gekocht hebt :D.. hoop jou volgend jaar ook in actie te zien want elke keer liepen we elkaar mis hihi.. liep je fjordje nog braaf de trailer in (gezien omstandigheden van de buren :Y) )?

Tallechie: Dat is fijn zou oma denk ik ook erg leuk vinden :D

Xnien_: bedankt :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:26

Als ik er met Sun had gestaan was ik ook gestrest geweest hoor... dus ik snap best dat laden soms iets anders gaat (en dan gaat het ook nog eens niet zoals je het wil... hahaha).

Ik was alleen even "bang" dat Lana zou schrikken, ze had nl pas 4x op de trailer gestaan.
En naar Epe toe was haar langste rit, dus ik was iets benauwd dat ze wat huiverig zou zijn.
Maar ze is onwaarschijnlijk koel in haar kop... zo braaf heb ik ze nog nooit gehad hoor.
Ik ga er ook vanuit dat het voor de kar beleren ook "makkelijk" gaat, maar ik ga het niet zelf doen, ik breng haar weg. Hier heb ik nl geen hulp met ervaring, en dat vind ik wel belangrijk.

Volgend jaar proberen we wel een stukje met elkaar mee te rijden!!
Of anders kom ik wel weer borrelen!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:30

Leuke foto's :D
Ik zal de 4 daagse ook niet snel vergeten.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:39

Gave foto's hé, en een super leuk span!
Wat heeft een van je paardjes om de achterbeentjes zitten?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 16:24

ohgelukkig maar was gewoon stom begonnen om eerst rivaldo er in te willen hebben maar omdat hih de klep al gezien had voor ik tum kon inpakken met beschermers wilde ik toch doorzetten. Het is dat ik verder weg woon anders had ik je graag geholpen.

Ik denk dat je zijn Hoefschoenen bedoelt de achterste hebben een gaither voor extra houvast.

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:41

hee jou ken ik :)
ik ben die van die heule grote zwarte die samen reed met die hele kleine haflinger :P
(tenminste; men vertelde dat onze combi wel opviel ;) )

wilde even zeggen dat er elke dag fotoos zijn gemaakt, en die staan op: picturelifestyle.nl

leuke ponies heb je :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:56

Dat dacht ik al, maar kon het niet helemaal goed zien ;) Leek net of er alleen een band om de koot ging haha, vandaar mijn vraag :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 19:00

Even in je profiel gespiekt, jullie stonden ook op jagtlust toch?
Was die haffie niet degene die een van mijn pony's de bosjes in dreef hihi :P
Wat maak je mooie schilderijen zeg echt prachtig!

Zusjacobs: Geen probleem hoor vragen staan vrij ;)

janice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 00:14

Wooow wat een gave foto's, zit er super leuk en gaaf uit +:)+

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 11:33

Dankje janice, hoe gaat het met het oude spanmaatje van rivaldo? Zo te zien aan de foto's zijn je paardjes echt een duo geworden!

janice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:06

+:)+ Gaat super, ben ook langzaamaan begonnen met mennen, heb een sulky gekocht om te beginnen en een eerste les gehad, Storm is super braaf :D . Heb de oude eigenaar van Rivaldo en Storm een brief geschreven maar helaas geen antwoord gehad, of nog niet is nu een maandje geleden ;) .

Ze kunnen steeds slechter tegen alleen zijn, Storm draait door als Nicky weg gaat :)) Jammer genoeg geen duo om te mennen. Ben benieuwd of Storm vroeger ook zo aanhankelijk is geweest naar Rivaldo :D .

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 19:13

zullen ze elkaar nogherkennen? hij had mij wel een brief terug gestuurd met kerst alwaar jaar terug. Hij was toen ziek maar wat hij had weetik niet dit hoorde ik van degene waar jij storm van hebt.

janice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:22

Geen idee of ze elkaar nog herkennen ,wie weet komen we elkaar met pony's nog eens tegen ergens. Zou wel super zijn :D . Ik heb geen idee wat hij had, niets over gehoord.
Maar zijn moeder of fokker kan ik ook niets over vinden, jammer want wil graag een foto van zijn moeder zien :+ . Wel jammer hoor, wou wel weten wat hij aangespannen allemaal gedaan heeft met hem, hij is wel super braaf met inspannen, waarschijnlijk goed opgevoed :')

Ben jij nog verder gekomen met waar Rivaldo vandaan komt, daar was je toch mee bezig toen ik jouw op bokt tegen kwam?? :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 20:25

ik zal de brief is opzoeken die heb ik nog.

Nee niet verder gekomen ben bij provincie groningen gebleven.