Ik heb verschillende geschikte kandidaten om te groomen. Mijn man groomt niet op wedstrijd (dressuur / vaardigheid) Maar een weekend weg in het bos rijden met paard en wagen vind hij wel ok
balloon
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-11 13:17
´t is dat je zo ver weg woont...
Atina
Geplaatst: 19-05-11 13:08
ZusJacobs: Wij zoeken nog iemand die wil helpen om te groomen en mee wil op menwedstrijden.
Mijn vriend is allergisch voor paarden dus wil/kan niet groomen. Mijn ouders helpen mij met de les en wedstrijden, maar willen liever alleen kijken ivm gezondheid, echter zolang ik geen geschikte groom heb, helpen ze me.
Ik heb een paard van 170 die ontzettend sterk en koppig is, dus heb echt een volwassene nodig.
Het vertrouwen moet er inderdaad zijn. Heb een advertentie op mp staan en op bokt, maar heb alleen nog maar een mailtje gehad van iemand die er voor betaald wilde worden en iemand die alleen maar wilde verzorgen.
Dus als iemand nog een goede groom heeft. Ik wil zelf ook wel bij een ander groomen, mits we de agenda's aan een gesloten krijgen
Ik men dus bij gebrek aan groom ook veel te weinig
F_Orumster
Geplaatst: 19-05-11 13:15
Voor mennen lijkt me groomen hartstikke leuk, voor dressuur niet zo. Waar woon je?
tsja een goede groom heb je niet zomaar. wat voor wedstrijden rijd je hoevaak rij je?
ik ben zelf fanatiek groom en heb ook al flink wat ervaring. degene bij wie ik achterop sta vind het belangrijk dat je gewoon scherp bent, dus tijdens de hindernissen constant meestuurt, dat je stevig in je schoenen staat en goed met paarden om kunt gaan.
Ik groom mijn hopelijk-toekomstige-schoonvader wel eens, eens per jaar een wedstrijd. Die gaat het me binnenkort ook leren. Meestal doen we gewoon buitenritten en ik onder het zadel en af en toe ernaast, maar stiekem hoop ik dat mijn hopelijk-toekomstig-vriendje eens gaat mennen, lijkt me helemaal leuk, samen het bos in enzo. Maar helaas, hij vind er niks aan: die stink knollen ook altijd, waarom niet gewoon crossers en auto's? Zijn tekst...
Ik zoek er nog eentje omgeving zaanstad liefst 16+ Voor 12 juni
Zonder geintjes, het is best moeilijk om een goede te vinden
NewForestje
Geplaatst: 19-05-11 20:08
Mijn man heb ik zelf opgeleid. Stapje voor stapje. Nu is hij mijn super groom. Tijdens het mennen, chauffeur, filmer. In de maraton stond hij achterop, maar dat gaat niet niet meer. De communiecatie is wel het moeilijkst.
Maurent
Geplaatst: 19-05-11 20:22
Evelli schreef:
Ik zoek er nog eentje omgeving zaanstad liefst 16+ Voor 12 juni
Zonder geintjes, het is best moeilijk om een goede te vinden
Ik woon in Purmerend en Zaandam! Misschien zou je me het willen leren en kan ik vaker mee?
F_Orumster
Geplaatst: 20-05-11 09:32
balloon schreef:
Wij zitten in Yde. Net onder Groningen.
Ik werk in groningen, heel misschien ga ik er ook wonen. Dan heb ik zeker belangstelling, maar het hangt allemaal af of mijn contract verlengt wordt.
lynne_berna
Geplaatst: 20-05-11 09:36
Ik denk dat je er het beste een vind via-via, vertel iedereen dat je iemand zoekt en er zal er vast wel 1 boven water komen drijven
Ik heb nu gelukkig mijn vader, dat gaat echt perfect want hij weet precies hoe mijn pony in elkaar zit, Maar als hij op een gegeven moment niet meer kan groomen, dan zou ik het ook echt niet weten Dat wordt dan nog een hele zoektocht...