Ik heb een appaloosa-achtige pony van 1,35m. en 7 jaar voor een recreatieve marathonwagen staan
Florinde
Geplaatst: 10-05-11 13:35
Ik rij met een Welsh A van 1.13 m. Ze is 7 jaar en nogal met een eigen willetje. Ik rij een vierwielige marathonwagen. Ik heb een tijdje terug een jaarling a welsh gekocht en dit wordt het maatje van mijn 7 jarige merrie. Samen gaan ze een twee span vormen over twee jaar.
Romy_tessa
Geplaatst: 11-05-11 20:06
Wij rijden met shetlanders voor een marathonwagen of een sulky. We rijden ze in enkel-, twee-, vier-, zes- en achtspan en ook wel in tandem en andere mogelijke combinaties. Het meest rijden we met het vierspan in de wedstrijden vooral dressuur en vaardigheid en indoormarathons, maar af en toe ook SGW
Angelke87
Geplaatst: 12-05-11 21:07
Wij rijden met een Belgisch trekpaard. We rijden en vaardigheidsproeven mee, dressuur en zelfs marathons.
Voor de mensen die interesse hebben. Foto's staan op mijn profiel.
Een kwpn-er van 1.70 voor de marathonwagen Een shet van tegen de 90-95 cm voor de cavaletti En over een jaar of 2 mijn eigen shet ook voor de cavalettie (HCA, als ik die dan kan betalen)
Fries voor de marathon wagen en heb ook nog een recreatie wagen. Duitse Classic pony die nu eerst een veulentje moet krijgen en daarna gaan we weer verder met beleren.
NienSCHaap
Geplaatst: 21-05-11 09:49
een hackney, shetten of tuigers.
Nu hebben we 2 fjorden in enkel en dubbelspan lopen
Wij rijden met: * Welsh sectie A ruin van 19 jaar, Z-dressuur en ZZ-vaardigheid startgerechtigd enkelspan. Heeft voorheen bij ons dubbelspan gelopen maar is daarvoor te druk. Dit komt doordat hij het spelletje kent, hij heeft namelijk in het A-kader van de vierspannen meegelopen. * Welsh sectie A merrie van 13 jaar, L-dressuur en M-vaardigheid enkelspan. Loopt klasse 1 SGMW. * Welsh sectie A ruin van 7 jaar, enkelspan nooit gestart. Loopt ook klasse 1 SGMW.
Wij rijden zowel enkel- als dubbelspan voor een marathonwagen van De Lemerij. We hebben ook nog een concourswagen maar daar trainen we bijna nooit mee.
Ik rij met een mini-shetlander van 5 jaar oud, tweewieler.
mammaslamma
Geplaatst: 21-05-11 21:31
Wij rijden met 2 New Forest pony;s, D maat, beiden 1,46,5, mijn man rijd daar samengestelde wedstrijden mee(klasse 2) en dressuur en vaardigheid klasse L. Hij rijd met een marathonwagen, een Leica Ergonomic.
Buiten het mennen, rijden mijn dochter en ik er dressuur en springles mee, en een aantal x per jaar op vacantie naar Drenthe of de Veluwe.
KWPN tuigpaardmerrie - Sharonne - ongeveer 1,64 hoog. Afstammeling Joviaal x Zilverster.
Momenteel rijden we nog met de marathon wagen van mijn vriendin. Maar als mijn kar helemaal klaar is. (Zweng moet aangepast worden) Rijden we met een recreatie marathon wagen met vol rubber wielen. Heb er helaas geen foto van.
Sharonne wordt op dit moment door onszelf en onze vriendin beleerd voor de wagen en het gaat heel goed. We willen gezellig buitenritjes met haar gaan maken als ze straks helemaal goed alles snapt. Zo kunnen mijn vriend en ik echt samen met haar bezig zijn. Want nu is het dat ik rij en hij kijkt. Of dat een van ons erop zit buiten en de andere fietst. (wat overigens over een paar jaar ook over zal zijn, als ons gekochte jaarlingetje ingereden kan worden )
bellamy97
Geplaatst: 22-05-11 14:39
shetje voor een 2 wieler
lbohmsx
Geplaatst: 22-05-11 20:53
wij hebben 4 welshpony's, zijn 4,6,10 en 12 dacht ik zo. rijden er enkelspan, tweespan en vierspan mee. hebben recreatieve wagens en marathon wagens
ik heb een tinker van net 8 jaar en die loopt voor een clever sulky daarnaast nog een concourswagen (die te koop is) en een pipowagen. Ook ben ik bezig ons 4 jarig welshje voor een ponywagen te leren. Gewoon lekker de hort op geen wedstrijden ofzo.
Gem
Geplaatst: 23-05-11 09:40
Ik heb een New Forest merrie van 1.46 m voor een recreatie-marathonwagen staan, pools fabrikaat.
Het is mijn droom om samengestelde menwedstrijden met een tandem Welshjes te gaan rijden.
marrianne
Geplaatst: 24-05-11 18:34
ik heb een verdonschot wagen tot mijn beschikking, en wat ik daarvoor staat mag ik zelf kiezen, maar ik heb toch wel het liefst een 12 jarige welshcob kruising iets ervoor staan en anders een new forest
Ik rijd met een 9 jarige haflingermerrie, 1.48m enkelspan met een marathonwagen, gewoon recreatief. En in de toekomst tweespan met nog een (nu 3,5-jarige) haflingerruin ernaast! Blijf sowieso recreatief!
Deze zomer misschien ook nog een aantal minipaardjes beleren (10jr en 4jr)
Ik men met mijn IJslanders. Zowel in het enkelspan (met een verstelbare, geveerde 2-wieler) en in het dubbelspan, met mijn marathon wagen. We crossen hier heerlijk door het bos, en eigenlijk willen we eens een oefen-marathon gaan doen.
Ik heb een tweewieler en vierwieler marathonwagen voor mijn grote maat shetlander, die helaas blijvend geblesseerd is. Opvolger heb ik nog niet. Rij op dit moment met een 'leenshet' voor de tweewieler (middenmaat; marathonwagen is te groot voor haar naar mijn idee).