[AR] 20e Dag van het Aangespannen Paard met Kortebaandraverij!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:04

Ik zal kijken of ik je zie :)

Ik loop rond in een witte polo met mijn logo 'karaktervol' en ik sta als het goed is bij mijn stand waar ook een bord met karaktervol staat :P

Qua eten heb ik ook geen idee, dit is de eerste keer dat ik er sta.
Laatst bijgewerkt door Eilish op 19-05-11 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Maurent

Re: 20e Dag van het Aangespannen Paard met Kortebaandraverij!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:11

Ik zal denk ik een new York yankee vest ofzo aanhebben en me vans?! Ik ben 13 jAar en zoveel jongens van 13 zul je denk ik niet zien:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:22

Ik was van plan om mee te doen met mijn spannetje, helaas geruild met collega en moet ik die dag werken. Veel plezier allemaal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:13

Net op de markt een lekker fel blauw stofje gekocht om op m'n tafel te leggen bij m'n beige partytent.
Past mooi bij de kleuren van het boek :D

Wat ik aantrek is afhankelijk van 't weer op die dag. Ik dénk dat ik m'n hypo focus polo aan trek. Maar 't kan net zo goed wat anders zijn :P

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:10

Wij zijn altijd goed te herkennen want mijn span zwarte ponys hebben knalblauwe springschoenen om! ik heb een clever wagen zwart/blauw en we dragen blauwe trui/polo's, alleen ik herken bijna nooit iemand gezien ik op wedstrijd bijna alleen maar met mijn ponys bezig ben :P Dus als iemand mij herkent aanspreken of hallo zeggen mag altijd haha :P

femke wat leuk dat je boek nu uit is! Je maakt altijd van die schitterende foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:17

Dank je :)
Ik zal m'n ogen open houden naar je, die blauwe springschoenen zijn natuurlijk niet te missen :D

Maurent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:41

Ik zal me ogen openhouden alleen of ik je durf te begroeten is een ander verhaal.. whaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:46

Yeah, m'n boeken zijn vandaag binnengekomen, dus ze kunnen mee naar de stand komende zaterdag *\o/*

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:50

Oh wat leuk!!

Ik mag hopen dat het wel droog blijft....

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:09

Ja, ik hoop ook echt dat het goed weer is, geen regen en geen harde wind.

Fijn dat je boeken binnen zijn Femke!

Ik heb ook een boekje gedrukt om te verkopen aanstaande zaterdag :)
Gaat over de basiskenmerken van het hoofd van een paard, wat die betekenen en hoe je ze kan herkennen.

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:47

Dat is ook gaaf, zo een boek!

Spullen al een klein beetje gepakt. Zo even langs stal en daarna parcours verkennen.. Ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:05

Ik heb ook ingepakt...

Aan de andere standhouders; hoe laat gaan jullie om op te bouwen?

En is er misschien iemand van jullie die me met opbouwen héél even (2 minuutjes?) zou kunnen helpen?
Ik heb een mooie party tent gekocht voor m'n stand, maar ik lees net dat die met 4 personen opgezet moet worden (heel makkelijk door 'm uit te trekken, maar ik heb het net geprobeerd, en dat kan niet in m'n eentje). :P

Ik zag op de site trouwens dat ik op standnummer 10 sta, tussen de fjorden en de tinkers in :j :D
Leuk plekje!

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:23

Succes allemaal morgen! Ik kom gezellig kijken :)

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:30

Jammer dat de organisatie de site slecht bijwerkt! startlijsten niet online....

dacht dat de hindernissen ook meestal online kwamen, maar dit heb ik waarschijnlijk verkeerd gedacht! nouja we zien wel hoe we de marathon gaan rijden! haha :P

We hebben der zin in, jammer dat we om kwart voor 6 al op stal moeten staan! hmmppff dat word nachtwerk :P

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:43

Ik ben er vanaf ongeveer kwart over zeven :)

Mijn spullen zijn ook ingepakt :D en ik sta op plek 25, tussen een diervoeder en zadelmaker bedrijf in :P

Femke, als ik (en mijn vader) in de buurt zijn en je moet de partytent nog opzetten willen we je best helpen hoor!

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 23:55

Ik ben net thuis. Best leuke hindernissen. Nu snel mijn ogen voir evrn dicht doen. Kwart over 4 de wekker....
Tot morgen misschien, en iedereen een gezellige dag.

Start met 2 shetlanders (1 spikkel en 1 bonte) rode wagen, zwarte trui met daarover rood shirt met reclame hoka-kado erop. En grijs zwarte cap van harryhorse :)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 23:58

Tara is aanwezig met mijn beads! *\o/* Dus ik ben er stiekem ook een beetje bij, haha!

Iedereen succes morgen! :D

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 16:48

PFF nou we hebben de marthon overleefd! toen we aankwamen zagen we dat we al 10 min eerder moesten starten, dus de dressuurproef werd losrijden, vervolgens gemompel en gedaan bij de vaardigheid en toen de vaardigheid ook niet fijn liep(1 van de ponys was niet erg stuurbaar) had ik het al gehad!

wegtraject verliep soepeltjes heerlijk gereden. De hindernissen met de strobalen daarvan heeft de niet stuurbare pony geprobeerd deze om te gooien waardoor ik vast kwam te zitten!

de andere hindernissen gingen beter maar ben niet tevreden.

Vond de organisatie niet duidelijk en heb me kapot zitten ergeren, zonde wat heb me vorig jaar heel er vermaakt!

Ag weer genoeg puntjes om aan te werken met mijn ponys! enne wie kwam nou gedag zeggen bij de vet? jammer dat ik druk druk druk bezig was haha maar je stond uiteindelijk met mijn pa te praten ;)

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:49

Ik ben nu ook terug na een hele lange dag.

jammer dat het niet zo vloeiend liep! Het was inderdaad soms een beetje heeel erg onduidelijk. Gelukkig hebben we het droog gehouden alkern bij de finale ben ik aardig nat geregend.

ik mag niet klagen over mijnn ponys. Het ging niet zoals altijd. De finale was een erg leuke ervaring. Ponys vonden het geweldig. Ik integen heb geen stem meer door de aanmoediging hihi

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:52

ik ben er ook geweest, ik was ook vrijwilliger, ben een tijdje schrijver geweest bij ring 2 :P Dus misschien heb ik nog bokkers in de ring gehad, ong van half 11 tot half 2 :P Dus als je erge spelfouten op je protocol had, mijn schuld :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:11

ik heb ook nog hier en daar wat foto's gemaakt:

sasika schreef:
Wij zijn altijd goed te herkennen want mijn span zwarte ponys hebben knalblauwe springschoenen om! ik heb een clever wagen zwart/blauw en we dragen blauwe trui/polo's, alleen ik herken bijna nooit iemand gezien ik op wedstrijd bijna alleen maar met mijn ponys bezig ben :P Dus als iemand mij herkent aanspreken of hallo zeggen mag altijd haha :P

femke wat leuk dat je boek nu uit is! Je maakt altijd van die schitterende foto's!

ben jij dit dan op de eerste foto? :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:22

Ik was mee met het Irish Cob stamboek en heb weer veel leuke dingen gezien :D
he, grappig zeg, bontlover ik heb een (of meer) foto van jullie :D

SimoneDV schreef:

Chuckie op de foto 8-) en zie mezelf ook meteen :P (3e poppetje van rechts met nogal opvallende jas)

Chakotay
Afbeelding

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:26

haha nice :) Ik zag ook wat kraampjes van bokkers, maar heb dit topic pas achteraf gelezen, dus pas nu dacht ik oh die en die waren sowieso bokkers :P

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:51

simone DV ja dat ben ik! haha hihaa ponys in actie!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:06

Het was inderdaad best lang, hoewel de wedstrijden wel erg leuk waren om te zien! :D

Het was ook wat jammer van de wind, dat was af en toe behoorlijk lastig met mijn stand en ook de regen was wat onhandig.
Mijn verkoop verliep helaas niet zo goed, maar het meeste publiek bleek ook niet echt mijn doelgroep en had weinig interesse. Andere keer beter :)