@tessa net 2 kleine paplammetjes erbij. Nu de truuk om ze te leren drinken uit de speen. Wij hebben ze Panda en Beertje gedoopt De andere 2 doen het super.
Dennis
Geplaatst: 10-04-11 18:33
Ik heb van Janouk alleen het stukje van die slange volte gezien. Vond al dat er erg weinig verschil getoond werd . Lag dus niet helemaal aan mij . Gefeliciteerd hoor! Super. Op naar het ZZ met Janouk .
Super Tessa . Heb je dressuur niet gezien, toen was ik Whitney aan het losrijden. Vaardigheid ging hard, maar idd balletjes. Gefeliciteerd met je winstpunten.
Ik had met Whitney een foutloze vaardigheid, met wat tijd, dus 1 winstpuntje. Wel fijn gereden, ze ging fijn, maar was zo aan het stuiteren, dat word al beter, maar moet nog beter. Dressuur heb ik zelf gewoon wat verprutst, verkeerde galop, niet de tijd nemen in overgangen enzo. Dus de teller bleef hangen op 175 en 179, was echt terecht. Maar daarmee wel 1e in de 2e proef, en in de 1e proef had nr 1 ook 175. En Roos foutloze vaardigheid en binnen de tijd, dus 2 winstpunten . En Z startgerechtigd! Barrage ook foutloos en dus 1e (voor Janouk).
Ik heb van jullie beide wel foto's als het goed is, zal zo ff kijken!
@ Janouk Ahh schatig zeg die lammetjes, vind dat altijd zo leuk al die jonge dieren, vooral veulentjes zijn ook erg schattig! @ Dennis Jammer van je dressuur, de galop van Witney is volgens mij wel al verbeterd sinds die marathon de vorige keer? @ Ponyparadijs Dankjewel, waar die naam muizen vandaan komt geen idee, heb ze zelf nog nooit zo genoemd:P Maar anderen noemen het inderdaad vaak muizen. Ach het maakt mij niet uit. Ze liepen weer lekker vandaag alleen blijven wij meer van de marathons dan van de dressuur/vaardigheid, maar ik vind dat we dat ook moeten kunnen en het is een basis voor je marathon.
Whit d'r galop is enorm verbeterd de laatste tijd . Was dat nu in m'n dressuur juist het onderdeel waarop ze gruwelijk liep te prutsen. In m'n 1e proef sprong ze over (heeft ze nog nooit gedaan!) en in m'n 2e proef sprong ze fout aan.
Whit komt er wel. Moet meer durven rijden met haar, ben (omdat ze echt extreem angstig geweest is, wat nog steeds wel om niets boven kan komen drijven) altijd een beetje te voorzichtig met haar.
Foto's van Janouk, het 4span en het 2span van Tessa zijn aan het uploaden. Van het 2span heb ik het meest .